AUDIENŢE. Finala Europa League dintre DNEPR şi Sevilla (scor 2-3) a ţinut pe Pro TV peste un milion de români în medie pe minut. Meciul a fost difuzat şi de Dolce Sport, dar şi pe Digi Sport. Canalul RCS nu are cifre de audienţă, dar categoria Alţii, care include toate posturile măsurate, a avut cifre consistente.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul finalei Europa League:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Pro TV a fost cel mai vizionat post de televiziune dintre canalele măsurate, cu o medie de 1,03 milioane de români în fiecare minut al partidei DNEPR-Sevilla. Pe Dolce Sport s-au uitat la meci 155.000 de români. Nu se poate spune câţi români au ales să vadă partida pe DigiSport. Categoria Alţii (unde este inclus şi Digi, dar şi toate celelalte posturi nemonitorizate), a avut cifre considerabile pe parcursul partidei: aproape 1,1 milioane de telespectatori a adunat categoria Alţii.
URBAN. Din publicul partidei de pe Pro TV, 565.000 de telespectatori au fost din mediul urban. La oraşe, Dolce Sport a avut o medie de 23.000 de telespectatori. Posturile din categoria Alţii, unde e inclus şi Digi Sport, au numărat un total de 650.000 de telespectatori pe intervalul partidei de fotbal.
COMERCIAL. Pe Pro TV, aproape 330.000 de telespectatori au fost din segmentul 18-49 de ani. Categoria Alţii a totalizat 301.000 de telespectatori. Pe intervalul partidei, Antena 1 a avut o medie de 301.000 de telespectatori din targetul comercial.
Audienţa posturilor TV miercuri, 27 mai, pe intervalul finalei Europa League DNEPR-Sevilla (21.45-23.40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Altii | 1.077.000 | 5.8 | 14 |
2 | Pro TV | 1.032.000 | 5.6 | 13.4 |
3 | Kanal D | 900.000 | 4.9 | 11.7 |
4 | Antena 1 | 690.000 | 3.7 | 9 |
5 | Antena 3 | 588.000 | 3.2 | 7.7 |
6 | Prima TV | 401.000 | 2.2 | 5.2 |
7 | TVR 1 | 283.000 | 1.5 | 3.7 |
8 | Romania TV | 274.000 | 1.5 | 3.6 |
9 | Antena Stars | 215.000 | 1.2 | 2.8 |
10 | Disney | 194.000 | 1.1 | 2.5 |
11 | National TV | 192.000 | 1 | 2.5 |
12 | B1TV | 171.000 | 0.9 | 2.2 |
13 | Acasa | 156.000 | 0.8 | 2 |
14 | Dolce Sport | 155.000 | 0.8 | 2 |
15 | TVR 2 | 148.000 | 0.8 | 1.9 |
16 | Realitatea TV | 107.000 | 0.6 | 1.4 |
17 | Pro Cinema | 104.000 | 0.6 | 1.4 |
18 | AXN | 87.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | Digi 24 | 76.000 | 0.4 | 1 |
20 | ETNO | 71.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
SURSA: ARMA, date prelucrate de agenţia BPN
Audienţa posturilor TV miercuri, 27 mai, pe intervalul finalei Europa League DNEPR-Sevilla (21.45-23.40), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Altii | 649.000 | 6.4 | 15.1 |
2 | Pro TV | 565.000 | 5.6 | 13.1 |
3 | Kanal D | 467.000 | 4.6 | 10.8 |
4 | Antena 1 | 436.000 | 4.3 | 10.1 |
5 | Antena 3 | 381.000 | 3.8 | 8.9 |
6 | Prima TV | 200.000 | 2 | 4.7 |
7 | TVR 1 | 159.000 | 1.6 | 3.7 |
8 | Romania TV | 136.000 | 1.4 | 3.2 |
9 | Antena Stars | 108.000 | 1.1 | 2.5 |
10 | Acasa | 106.000 | 1.1 | 2.5 |
11 | B1TV | 103.000 | 1 | 2.4 |
12 | Disney | 92.000 | 0.9 | 2.1 |
13 | Realitatea TV | 92.000 | 0.9 | 2.1 |
14 | National TV | 91.000 | 0.9 | 2.1 |
15 | AXN | 80.000 | 0.8 | 1.9 |
16 | Pro Cinema | 60.000 | 0.6 | 1.4 |
17 | Digi 24 | 56.000 | 0.6 | 1.3 |
18 | TVR 2 | 33.000 | 0.3 | 0.8 |
19 | Dolce Sport | 23.000 | 0.2 | 0.5 |
20 | ETNO | 20.000 | 0.2 | 0.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
SURSA: ARMA, date prelucrate de agenţia BPN
Audienţa posturilor TV miercuri, 27 mai, pe intervalul finalei Europa League DNEPR-Sevilla (21.45-23.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 329.000 | 6.5 | 17.6 |
2 | Altii | 301.000 | 5.9 | 16.1 |
3 | Antena 1 | 301.000 | 5.9 | 16.1 |
4 | Kanal D | 165.000 | 3.2 | 8.8 |
5 | Prima TV | 99.000 | 2 | 5.3 |
6 | Antena 3 | 66.000 | 1.3 | 3.5 |
7 | TVR 1 | 54.000 | 1.1 | 2.9 |
8 | Antena Stars | 47.000 | 0.9 | 2.5 |
9 | Acasa | 43.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | National TV | 41.000 | 0.8 | 2.2 |
11 | Pro Cinema | 37.000 | 0.7 | 2 |
12 | Realitatea TV | 35.000 | 0.7 | 1.9 |
13 | Digi 24 | 35.000 | 0.7 | 1.9 |
14 | Romania TV | 33.000 | 0.6 | 1.8 |
15 | AXN | 28.000 | 0.6 | 1.5 |
16 | Disney | 26.000 | 0.5 | 1.4 |
17 | B1TV | 18.000 | 0.4 | 1 |
18 | TVR 2 | 10.000 | 0.2 | 0.6 |
19 | Dolce Sport | 8.000 | 0.2 | 0.4 |
20 | ETNO | 4.000 | 0.1 | 0.2 |
Iar daca Pro TV HD nu este masurat...si acolo se uita sute de mii de români...este clar că egalitatea este aproape perfectă...așa cum vă îndoctrinează PRul de la Intact.