Skip to main content

AUDIENŢE. Peste un milion de români au urmărit la Pro TV finala Europa League dintre DNEPR şi Sevilla. Ratingul posturilor pe intervalul partidei

 
finala europa league_foto Facebook Europa League
finala europa league_foto Facebook Europa League

finala europa league_foto Facebook Europa League
Sursa foto: pagina Facebook Europa League

Publicitate

AUDIENŢE. Finala Europa League dintre DNEPR şi Sevilla (scor 2-3) a ţinut pe Pro TV peste un milion de români în medie pe minut. Meciul a fost difuzat şi de Dolce Sport, dar şi pe Digi Sport. Canalul RCS nu are cifre de audienţă, dar categoria Alţii, care include toate posturile măsurate, a avut cifre consistente.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul finalei Europa League:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Pro TV a fost cel mai vizionat post de televiziune dintre canalele măsurate, cu o medie de 1,03 milioane de români în fiecare minut al partidei DNEPR-Sevilla. Pe Dolce Sport s-au uitat la meci 155.000 de români. Nu se poate spune câţi români au ales să vadă partida pe DigiSport. Categoria Alţii (unde este inclus şi Digi, dar şi toate celelalte posturi nemonitorizate), a avut cifre considerabile pe parcursul partidei: aproape 1,1 milioane de telespectatori a adunat categoria Alţii.

URBAN. Din publicul partidei de pe Pro TV, 565.000 de telespectatori au fost din mediul urban. La oraşe, Dolce Sport a avut o medie de 23.000 de telespectatori. Posturile din categoria Alţii, unde e inclus şi Digi Sport, au numărat un total de 650.000 de telespectatori pe intervalul partidei de fotbal.

COMERCIAL. Pe Pro TV, aproape 330.000 de telespectatori au fost din segmentul 18-49 de ani. Categoria Alţii a totalizat 301.000 de telespectatori. Pe intervalul partidei, Antena 1 a avut o medie de 301.000 de telespectatori din targetul comercial.

Audienţa posturilor TV miercuri, 27 mai, pe intervalul finalei Europa League DNEPR-Sevilla (21.45-23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Altii 1.077.000 5.8 14
2 Pro TV 1.032.000 5.6 13.4
3 Kanal D 900.000 4.9 11.7
4 Antena 1 690.000 3.7 9
5 Antena 3 588.000 3.2 7.7
6 Prima TV 401.000 2.2 5.2
7 TVR 1 283.000 1.5 3.7
8 Romania TV 274.000 1.5 3.6
9 Antena Stars 215.000 1.2 2.8
10 Disney 194.000 1.1 2.5
11 National TV 192.000 1 2.5
12 B1TV 171.000 0.9 2.2
13 Acasa 156.000 0.8 2
14 Dolce Sport 155.000 0.8 2
15 TVR 2 148.000 0.8 1.9
16 Realitatea TV 107.000 0.6 1.4
17 Pro Cinema 104.000 0.6 1.4
18 AXN 87.000 0.5 1.1
19 Digi 24 76.000 0.4 1
20 ETNO 71.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

SURSA: ARMA, date prelucrate de agenţia BPN

Audienţa posturilor TV miercuri, 27 mai, pe intervalul finalei Europa League DNEPR-Sevilla (21.45-23.40), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Altii 649.000 6.4 15.1
2 Pro TV 565.000 5.6 13.1
3 Kanal D 467.000 4.6 10.8
4 Antena 1 436.000 4.3 10.1
5 Antena 3 381.000 3.8 8.9
6 Prima TV 200.000 2 4.7
7 TVR 1 159.000 1.6 3.7
8 Romania TV 136.000 1.4 3.2
9 Antena Stars 108.000 1.1 2.5
10 Acasa 106.000 1.1 2.5
11 B1TV 103.000 1 2.4
12 Disney 92.000 0.9 2.1
13 Realitatea TV 92.000 0.9 2.1
14 National TV 91.000 0.9 2.1
15 AXN 80.000 0.8 1.9
16 Pro Cinema 60.000 0.6 1.4
17 Digi 24 56.000 0.6 1.3
18 TVR 2 33.000 0.3 0.8
19 Dolce Sport 23.000 0.2 0.5
20 ETNO 20.000 0.2 0.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

SURSA: ARMA, date prelucrate de agenţia BPN

Audienţa posturilor TV miercuri, 27 mai, pe intervalul finalei Europa League DNEPR-Sevilla (21.45-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 329.000 6.5 17.6
2 Altii 301.000 5.9 16.1
3 Antena 1 301.000 5.9 16.1
4 Kanal D 165.000 3.2 8.8
5 Prima TV 99.000 2 5.3
6 Antena 3 66.000 1.3 3.5
7 TVR 1 54.000 1.1 2.9
8 Antena Stars 47.000 0.9 2.5
9 Acasa 43.000 0.9 2.3
10 National TV 41.000 0.8 2.2
11 Pro Cinema 37.000 0.7 2
12 Realitatea TV 35.000 0.7 1.9
13 Digi 24 35.000 0.7 1.9
14 Romania TV 33.000 0.6 1.8
15 AXN 28.000 0.6 1.5
16 Disney 26.000 0.5 1.4
17 B1TV 18.000 0.4 1
18 TVR 2 10.000 0.2 0.6
19 Dolce Sport 8.000 0.2 0.4
20 ETNO 4.000 0.1 0.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    Iar comentezi dupa cifrele voastre...unde naiba vezi tu egalitate...pe national Pro are 1.032.000 privitori, Antena 1 are 690.000...si mai este si Kanal D cu 900.000...pe urban Pro tv ul va devanseaza cu 100.000 privitori iar la comercial cu ”doar” 28.000...ei share 17,6...Antena 16,1 share.
    Iar daca Pro TV HD nu este masurat...si acolo se uita sute de mii de români...este clar că egalitatea este aproape perfectă...așa cum vă îndoctrinează PRul de la Intact.
  • Adi Adi
    Audienta extrem de slaba pentru Protv!!! Programul care a fost inainte, Ferma sau ce o fi fost , a rating mai bun. E clar si Pro si-a luat teapa cu meciul!
  • DjSteve DjSteve
    Posturile din categoria "Altii" vad ca au facut audiente foarte bune, unde este si postul DigiSport, dar am si eu o intrebare. La categoria "altii" sunt canalele care nu sunt masurate, dar acolo intra cumva si posturile HD? (ProTV HD, TVR HD, Acasa TV HD, DigiSport 1 HD, DolceeSport HD etc...)?
  • mile mile
    fara hd antena este la egalitate cu pro , avand un meci scump , ce umilitor
  • Mm Mm
    M-am uitat la Digisport pentru ca in pauza nu te freaca cu reclame si dupa meci au transmis si acordarea cupei.Vad ca nu sunt singurul si ProTv a atins un rating bun doar pentru ca sunt pe toate retelele.
  • Gogu Gogu
    Dar ce public batran are kanal d! O sa le dispara la propriu, in scurt timp. Iar la ora aia au wow biz, care vezi-doamne e pentru tineri. Vai mama lor
  • geo geo
    Competitiile transmise si de Pro tv ori TVR le provoaca mari pierderi celor de la DolceSport a căror audiențe sunt derizorii...asta și din cauza acoperirii destul de mici...mai putin de un sfert din piață.

Trimite un comentariu

sus