Ciobanul Ghiţă a fost apreciat la Facebook Awards. Campania dezvoltată de agenţia McCann Erickson pentru Vodafone, cu Ciobanul Ghiţă în rolul principal, a primit un Bronze la Facebook Awards.
La Facebook Awards (competiţie ajunsă la a doua ediţie) au concurat mii de campanii din 160 de ţări. Doar 27 au fost câştigătoare. Bronzul pentru Ghiţă Ciobanul a fost câştigat la categoria Integrated.
Contul de Facebook al lui Ghiţă Ciobanul are 576.000 de like-uri.
Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann Bucuresti:
Ghita e un personaj care a demonstrat ca Facebook nu e doar pentru selfie-uri cu buzele tuguiate si, daca il folosesti cu cap, poate sa-ti schimbe viata. Premiul venit chiar din partea retelei de socializare vine sa confirme ca ciobanul nostru a devenit un exemplu si in afara tarii. Povestea lui continua sa inspire milioane de oameni si isi gaseste locul printre cele mai virale campanii ale anului cum ar fi “ ce Bucket Challenge" sau "Like a Girl”
Ghiţă Ciobanul nu este la primul premiu internaţional. A fost premiat, de la lansarea campaniei, la Cannes Lions, Golden Drum, Clio Awards şi Eurobest.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Ghita. Povestea a fost minunata, dar superficiala.