Radio 21 şi Pro FM s-au înscris la concursul organizat de Consiliul Naţional al Audiovizualului pentru a obţine şapte şi respectiv opt noi frecvenţe în vederea extinderii reţelelor naţionale.
Atât reprezentanţii Radio 21, cât şi cei ai postului Pro FM au susţinut în faţa Consiliului că deşi sunt reţele naţionale nu au o acoperire pe măsură.
Radio 21 vrea să obţină licenţe în Bârlad, Craiova, Sighişoara, Slobozia, Topliţa, Târgovişte şi Vaslui. Iar Pro FM s-a înscris la concursul CNA pentru frecvenţele din Baia Mare, Bistriţa, Craiova, Brăila, Petroşani, Piatra Neamţ, Sighetul Marmaţiei şi Sighişoara.
Radio 21 estimează o investiţie iniţială de 10.000 de euro pe staţie, iar Pro FM una de 12.000 de euro pentru fiecare frecvenţă nouă.
Ce îşi propune Pro FM în strategia editorială:
"Sa continuam strategia muzicala bazata pe preferintele publicului, preferinte rezultate in urma sondajelor telefonice zilnice. Sa punem accent pe studierea obiceiurilor de consum ale ascultato-rilor pentru definirea subiectelor de discutie in functie de program. Sa demaram campanii de constientizare si solidarizare a publicului in legatura cu cauze umanitare sau cazuri sociale adaugand o componenta originala in comunicare. Sa folosim programul matinal ca o platforma de comunicare si dezbatere cu ascultatorii prin interactivitate, atat pe media clasica cat si pe social media."
Din proiectului editorial al Radio 21, depus la CNA
"Cu ajutorul realizatorilor noului program matinal (Bogdan Ciudoiu si Andrei Lacatus aka Shurubel, unii dintre cei mai tineri si iubiti prezentatori de radio si TV in targetul vizat), dar si printr-o reimprospatare adusa in playlist-ul statiei, Radio 21 aspira sa redevina rapid o voce puternica a noii generatii, o statie cu atitudine care este mereu alaturi de ascultatorii sai in procesul lor de evolutie si formare, un adevarat reper in peisajul FM-ului romanesc."
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii