"Credem că putem să aducem în FM cultura cu umor vs. hăhăiala fără niciun sens. Decizia pe care o să o luaţi o să însemne că nouă ani de zile în zeci sute de mii de oameni se va infuza un conţinut bun sau un conţinut rău şi asta în fiecare clipă", a spus Mihai Dobrovolschi la concursul de licenţe radio organizat de CNA în susţinerea proiectului Radio Guerrilla.
În faţa membrilor CNA pentru susţinerea proiectului Radio Guerrilla au venit Mihai Dobrovolschi, Liviu Mihaiu, Sorin Faur, Dan Chişu, şi Florin Velea.
Dacă vor obţine licenţe de la CNA, Radio Guerrilla va reveni în FM în cel mult două luni de zile, potrivit lui Liviu Mihaiu.
Liviu Mihaiu a spus că are în plan şi un post TV online Guerrilla.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, declaraţiile lui Mihai Dobrovolschi şi Liviu Mihaiu în susţinerea proiectului Radio Guerrilla.
Mihai Dobrovolschi:
Ne bucurăm că putem să facem foarte curat acest proiect. Nu avem nevoie de tertipuri, de artificii de imagine, de promisiunile unor terţi, de parti priuri de niciun fel. Suntem noi şi încă 15 oameni care au muncit nouă ani de zile în ceea ce a fost Radio Guerrila în emisie şi sunt aproape de acest proiect... Sunt şi nişte oameni care vor veni în momentul în care începe proiectul.
Nu credem că aceste frecvenţe sunt ale noastre. Nu sunt ale noastre, sunt ale ascultătorilor, ştim că dvs, CNA, le administraţi şi ştim că aceste frecvenţe odată primite de cineva trebuie îngrijite încontinuu, nu o dată la nouă ani şi în momentul în care le-au luat.
Am demonstrat că putem să facem lucrul ăsta şi vrem să demonstrăm în continuare. Am avut cel mai bun profil de ascultători, cel mai mare procent de studii superioare, de oameni activi, de întreprinzători, de oameni cu funcţii de conducere. Ei ne-au validat ascultând această echipă nouă ani de zile, nu doar pentru muzica pe care am difuzat-o, care era nerepetitivă. A fost un radio care desi a avut un mare continut cultural si social, a fost si viabil economic.
Niciodată nimeni n-a pus problema modului în care noi am generat conţinut, poate şi de aceea publicul se simte frustrat pentru că nu a fost o moarte naturală. Aşteptarea este imensă de la public, sunt zilnic întrebat când revenim.
La sfârşitul lui septembrie am pornit o petiţie online, care în câteva zile a strâns peste 20.000 de semnături şi care a fost oprită din păcate după cinci zile din cauza tragediei din Colectiv. Am considerat de bun simţ să oprim atunci petiţia. Acum a trecut de 30.000 de semnături. O să păstrăm aceeaşi linie de muzică necomercială, dar ascultată, nu o să folosim hituri facile doar pentru a atrage ascultătorii, o să ne asumăm un rol de curator de playlisturi.
Campaniile noastre este imperativ pentru noi să continue. Societatea are nevoie de aceste campanii şi de modele. Vom readuce teatrul radiofonic, avem emisiuni de cinema, una dintre emisiunile de cinema va fi realizată de Dan Chişu. Am ajutat întotdeauna aceasta parte a societatii. Vom putea să facem acest proiect dacă ni se permite să ajungem la public.
Decizia pe care o să o luaţi o să însemne că nouă ani de zile în zeci sute de mii de oameni se va infuza un conţinut bun sau un conţinut rau şi asta în fiecare clipă. Decizia dvs si responsaibilitatea noastra, daca vom primi spre ingrijire aceste licente, va insemna conţinut bun sau rau in milioane de clipe in societatea românească.
Liviu Mihaiu:
Noi ne-am făcut treaba şi putem să spunem astăzi că Radio Guerrilla este un radio al societăţii civile şi al societăţii culturale. Proiectul nostru propune un proiect de presă independentă în România. Nu propunem doar proiectul Guerrilla pe care îl cunoaşteţi, propunem ca în jurul Guerrilla să construim un trustuleţ de presă independent şi să adunăm în jurul nostru toată presa independentă din România, underground... Nu e doar intoarcerea la microfon.
Suntem singurul radio care a fost cerut în stradă timp de doi ani de zile. Nu există zi în care să nu fim opriţi la stop, în alimentară, să ni se spună că “vrem Guerrilla înapoi”. Publicul din piaţa este foarte tânăr, al societăţii civile.. Societatea civilă nu se aude şi pentru că radio Guerrillq nu mai e... am formatat o industrie muzicală, am ţinut enorm de mult la muzica românească, peste o sută de formaţii au fost lansate de Radio Guerrilla. Această industrie, odată cu dispariţia noastră, a cântat numai în subsoluri. Apoape a dispărut o industrie muzicală pentru că Radio Guerrilla a dispărut. 30.000 de oameni au semnat pentru Radio Guerrilla, sunt convins că aceşti oameni ar si finantat radioul.
Vrem sa deschidem un post TV Guerrilla online. Suntem atat de buni incat avem si imitaţii, chiar dacă este o imitaţie chinezească, Tanănana este postul care ne imită. Am luptat pentru folosirea corectă a folosirii limbii române, pentru mărirea amenzilor CNA. Eu imi doresc un CNA mult mai puternic şi mai în formă, la ce trash avem acum pe TV. Vrem să auzim mai puţine gunoaie.
DIN PROIECTUL RADIO GUERRILLA, depus la CNA
Radio Guerrilla s-a înscris la concursul CNA pentru a obţine 38 de licenţe radio pentru localităţi precum Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Iaşi şi Timişoara.
Acţionariatul societăţii Radio Guerrilla:
- Dobrovolschi Mihai - 41%,
- Popescu Adrian Edmondo - 41%,
- Faur Sorin Marius - 5%,
- Panait Delia Luciana - 2%
- Alte 11 persoane fizice cu câte 1%.
Valoarea investiţiei iniţiale este estimată la circa 186.420 euro (aparatură şi echipamente, spaţiu studio şi mobilier/birotică).
Din proiectul editorial Radio Guerrilla depus la CNA:
Intenţionăm să refacem şi să întărim componenta locală a radioului, prin aceasta înţelegând programe produse local în cele mai mari centre, aşa cum au existat în precedenta reţea Radio Guerrilla. Timişoara, Cluj, Iaşi, Craiova, Constanţa pot fi centre radiofonice din care să se difuzeze ştiri locale, precum şi programe care să promoveze evenimentele culturale locale şi artiştii locali.
Responsabilitate editorială:
- Radio Guerrilla este un post de radio responsabil.
- Ne place libertatea şi nu libertinajul de consum.
- Ne plac vorbele spuse cu toată gura şi băşcălia fină, croită pe calapod.
- Ne plac polemica acidă şi ironia subtilă.
- Ne place să punem cap acolo unde alţii văd doar capătul şi conţinut acolo unde curg doar vorbe goale.
- Ne luam politicienii în răspăr şi-i ţinem în piepteni mărunţi, până-şi varsă păcatele pe masă.
- Punem gaz pe foc acolo unde se stă cu găleţile la pândă şi minţile pe jar, acolo unde se întrevede amorţeala.
- Facem din muzică o armă şi lovim cu cele mai noi piese, înaintea tuturor.
- Şi, peste toate, facem din eliberare un adevărat destin.
Public ţintă: vârsta 25-35 ani, venituri medii & mari, studii medii şi superioare.
Un alt ingredient propriu mărcii Guerrilla a fost politica muzicală. Într-o piaţă de format CHR (contemporary hit radio) care difuzează mai mult sau mai puţin aceleaşi piese, cele aflate în clasamentul generalist, noi am reuşit să venim în întâmpinarea publicului mai rafinat cu o formula Hot AC (hot adult contemporary) care, nemaifiind tributară clasamentelor, a putut să se concentreze asupra calităţii. Ca şi în cazul conţinutului editorial, ne propunem să păstrăm şi să continuăm vechile direcţii musicale care s-au dovedit a fi de mare success la publicul ţintă al radioului, în virtutea confirmării lor certe de către publicul ascultător. Vrem, aşadar, să fim şi să devenim tot mai mult platforma muzicală care sorteaza muzica de calitate, în care publicul să aibă încredere.
Format muzical: Hot Adult Contemporary.
Printre programele propuse de noul Radio Guerrilla se numără:
- Nomansland,
- Guerrinight,
- Zori de Guerrilla,
- Guerrilla de dimineaţă,
- Asta la Revista Presei, nene !,
- Logout, Avanplay
- Seara pe Val.
Din echipa Radio Guerrilla fac parte:
- Dan Chişu,
- Adrian Popescu (Group Marketing Director / Ringier Romania, fost Director Marketing & PR at Radio Guerrilla & Radio GoldFM),
- Comârzan Gilda-Elena (Asistent producător matinal "Dobro Show"),
- Panait Delia Luciana (Realizatoare „Bucureştiul Subiectiv” la Gold FM),
- Dragoş Olaru (Redactor Prezentator Ştiri - Radio Gold FM)
- George Mihalcea (Redactor Prezentator Ştiri – Radio Gold FM),
- Irina –Margareta Nistor,
- Iulian Tănase (fost realizator de programe la Radio Guerrilla),
- Matei Oprina (director muzical / playlist manager Gold FM),
- Sorin Faur (Producător/Jurnalist Senior TVR, fost director de programe Radio Guerrilla),
- Vrinceanu Sebastian Ciprian (fost realizator la Radio Guerrilla),
- Mihai Dobrovolschi.
Din organigrama Radio Guerrilla:
- Liviu Mihaiu - Director General
- Mihai Dobrovolschi - Director de programe
Realizatori/producători:
- Mihai Dobrovolschi
- Liviu Mihaiu
- Matei Oprina
- Sebastian Vrânceanu
- Iulian Tănase
- Mitoş Micleuşeanu
- Irina Margareta Nistor
- Petru Stratulat
- Delia Panait
- Ştefan Aniculăesei
- Sorin Faur
- Gilda Comârzan
- Sorin Badea
- Dragoş Olaru
- DJ Vasile
- Electric Brother
- Dan Chişu
- Nic Cocârlea
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Cat despre Mihaiu ... pas . Un hot . Stim ce a facut in delta ..