Skip to main content

BLOGOSFERĂ. Cronica unui client (ne)mulţumit de Therme, de pe Republica, peste 1.200 de distribuiri

 
BLOGOSFERĂ. Cronica unui client (ne)mulţumit de Therme, de pe Republica, peste 1.200 de distribuiri

BLOGOSFERĂ. Cronica unei vizite la Therme Bucureşti, cu plusuri şi cu minusuri, a fost intens distribuită pe Facebook pe 18 ianaurie. „Cum e la Therme, dincolo de advertoriale. Cronica unui client (ne)mulţumit” este titlul postării de pe Republica.ro care a fost distribuită de peste 1.200 de ori.

Publicitate

În top mai intră şi o opinie postată pe Contributors despre un expat care acum locuieşte în Statele Unite şi care promite să boicoteze orice produs norrvegian, începând cu „celebrul somon”. Reacţia vine în contextul cazului familiei Bodnariu, căreia i-au fost luaţi cei cinci copii de către autorităţile norvegiene.

O selecţie de materiale de pe bloguri si platforme colective, distribuite pe Facebook, realizată de Paginademedia.ro şi Facebrands PRO:

1. Republica.ro, “Cum e la Therme, dincolo de advertoriale. Cronica unui client (ne)mulţumit”, de Mihaela White - 1.215 share-uri pe Facebook.

Din postare:

„Din start vreau să menţionez faptul că nu doresc să critic şi nici să laud, vreau doar sa transmit tuturor o opinie personală legată de o primă impresie şi atâta tot.”

2. Contributors.ro, “Voi boicota orice produs norvegian până când Barnevernet nu va elibera copiii familiei Bodnariu”, 416 share-uri pe Facebook.

Din postare:

„De ce sunt atât de implicat şi de pasionat de drama familiei Bodnariu? În primul rând, pentru că greu pot să concep o dramă mai mare decât aceea de a-ţi fi luaţi copiii. În al doilea rând, pentru că toată viaţa mea am crezut în libertate. În anii 70, am avut două tentative de a fugi din România şi abia la a treia încercare am reuşit să trec graniţa.”

3. Biziday.ro, “Pe ce criteriu ai alege un dascăl pentru copilul tău?” - 320 share-uri pe Facebook.

Din postare

„Stimaţi sindicalişti, vă invit să renunţaţi la poziţiile dure, ultraconservatoare în apărarea sistemului comunistoid în care toţi sunt plătiţi la fel, iar performanţa nu contează. Înţelegeţi, de exemplu, că trebuie să plătim semnificativ mai mult pentru un profesor care îşi sacrifică tinereţele prin sate pierdute de lume decât pentru unul din Bucureşti. Înţelegeţi că numeroşi slujbaşi care acum ocupă poziţii de dascăli trebuie să părăsească sistemul pentru că pur şi simplu nu poţi fi dascăl dacă nu îţi pasă de copii.”

4. Bloguri Adevarul, “Sărbătorirea lui Eminescu”, de Andrei Plesu - 297 share-uri pe Facebook.

Din postare:

„Mi-am exprimat, de atîtea ori, iritarea faţă de felurite emisiuni de televiziune, încît îmi prinde bine (sufleteşte) să pot semnala, măcar o dată pe an, o reuşită. Este cazul emisiunii lui Cătălin Ştefănescu despre Mihai Eminescu, difuzată vinerea trecută de televiziunea naţională. Principala ei virtute a fost curajul, dublat de bună-cuviinţă.”

5. Contributors.ro, “Magna cum fraude”, de Melania Cincea - 94 share-uri pe Facebook.

Din postare:

„Cum să lupţi cu impostura din mediul universitar numind într-o instituţie-cheie în rezolvarea problemelor de plagiat oameni care au încurajat-o, care au girat-o? Ultima decizie a ministrului Educaţiei e un fel de înlocuire a lui “Magna cum laude” cu “Magna cum fraude”.”

Rubrică realizată în colaborare cu Facebrands Pro
Facebrands logo

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus