Copiii din Marea Britanie stau mai mult pe internet decât în faţa televizorului. Copiii şi adolescenţii cu vârste cuprinse între cinci şi 16 ani din Regatul Unit folosesc internetul timp de aproape trei ore pe zi şi stau în faţa televizoarelor timp de 2,1 ore, potrivit studiului Childwise Monitor, citat de Brand Republic.
La studiu au participat 2.000 de copii cu vârste cuprinse între cinci şi 16 ani din Marea Britanie.
Mai mult de jumătate dintre cei care au participat la studiu au spus că intră în fiecare zi pe YouTube, în timp ce restul au spus că intră ocazional pe această platformă video.
Videoclipul este conţinutul "vedetă" al YouTube, iar 58% dintre cei intervievaţi urmăresc astfel de produse video. Priză mare la publicul sub 16 ani din Marea Britanie are şi conţinutul amuzant. Acesta din urmă este urmărit de 52% dintre cei care au participat la studiu.
Circa 30% dintre cei care au participat la studiu urmăresc jocuri, bloguri/vloguri şi clipuri care îţi arată cum să faci anumite lucruri (tutoriale).
Raportul mai relevă şi faptul că din ce în ce mai mulţi copii au tablete. Astfel, doi din trei copii folosesc propriul dispozitiv şi patru din cinci locuiesc într-o casă în care există tabletă.
Simon Leggett, director de cercetare la Childwise, a spus:
"Creşterea accesului la internet la orice oră şi în orice loc şi trecerea televiziunii în planul doi aduce o schimbare de comportament în privinţa copiilor. Aceştia urmăresc acum conţinutul pe care îl doresc. Ei găsesc în continuare interesant programul TV dar din ce în ce mai mulţi îl urmăresc online".
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu