Postul Euforia TV, televiziunea din portofoliul Antena Group, îşi va schimba numele, odată cu relansarea din martie. Cu Ruxandra Ion consultant pe zona de conţinut, Euforia TV se va numi Happy Channel.
Happy Channel este numele cu care Ruxandra Ion a obţinut o licenţă de la CNA în toamna anului 2014, pe o companie pe care o deţinea, Act Smart Television. Lansarea postului nu a mai avut loc "din lipsă de finanţare", după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Ruxandra Ion a cesionat marca Happy Channel pentru a fi folosită de canalul Intact.
Ruxandra Ion a obţinut licenţa pentru Happy Channel într-o perioadă în care mai mulţi apropiaţi ai lui Adrian Sârbu solicitau licenţe de la CNA, pentru diverse canale:
- Lucian Mândruţă a primit de la CNA o licenţă pentru un post de ştiri, Laştiri.ro. Proiectul urma să fie dezvoltat în cadrul Mediafax. După ce a obţinut licenţa, proiectul nu a ajus să se concretizeze. Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, în urma unor neînţelegeri cu Adrian Sârbu, Lucian Mândruţă (pe numele firmei lui a fost luată licenţa) s-a retras din proiect, luând şi actele de licenţă ale staţiei. Ulterior, în vara anului trecut, Lucian Mândruţă a anunţat, la CNA, că renunţă la licenţa pentru LaŞtiri.ro.
- Andrei Boncea avea depuse la CNA două solicitări de licenţă, prin firma Syndicast, pe care o deţinea. Era vorba de posturi cu profile clare: GustArte (gastronomie) şi Comedia. Cererile au intrat pe ordinea de zi a CNA, dar nu au mai apucat să fie discutate (la vremea respectivă Andrei Boncea a invocat motive de sănătate, iar proiectele nu au mai fost dezbătute).
În urmă cu o săptămână, Euforia TV anunţa "o schimbare fundamentală".
“Foarte curând vom vorbi de un nou post de televiziune, un post care acoperă o tematică si o zonă complet noi în peisajul mediatic românesc. Muncim intens la întreaga structură a acestui proiect, pe care îl vom aduce în faţa telespectatoarelor în jurul datei de 8 Martie”, declara Ruxandra Ion.
Anunţul Antena Group:
Euforia TV, canal TV ce face parte din Antena Group se pregateste de o schimbare majora.
Incepand cu 8 martie, postul de televiziune se va numi Happy Channel, modificarile fiind facute atat la nivel vizual, cat si in structura de continut a canalului. Happy Channel se adreseaza in principal segmentului feminin din zona comerciala (femei din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani), dar si intregii familii si se pozitioneaza in zona televiziunilor militante, o abordare noua pe piata media din Romania.
Noul post de televiziune isi propune nu doar sa ofere telespectatoarelor productii de calitate, targetate pe dorintele si asteptarile lor, ci si sa le reprezinte cauzele si sa militeze pentru ele.
La nivelul structurii de programe, Happy Channel va continua seria productiilor deja consacrate (Dr. House, Downton Abbey, Suits, Prizoniera dragostei), dar va aduce si seriale noi, productii sud-americane (marca Televisa), europene si seriale americane de renume. Una din marile noutati pe care postul le pregateste din 8 martie este lansarea unei productii proprii, un reality-show experiment, un concept nou pentru piata TV din Romania si chiar din Europa.
“Happy Channel este un nume cu care am fost asociata acum ceva vreme. Drepturile de marca au fost insa cesionate catre Antena Group si ma bucur sa spun ca Happy Channel este acum exact rezultatul pe care eu mi-l doream: un canal de televiziune dedicat femeilor,dar si familiei, un post care, contrar trend-ului de tabloidizare, ocoleste aceasta zona si vorbeste despre valori, despre puterea de a lupta, despre povesti frumoase si despre dreptul fiecareia dintre noi de a-si gasi fericirea!In strategia de dezvoltare a canalului pentru anii ce urmeaza exista si dezvoltarea unui serial romanesc”, a declarat Ruxandra Ion, consilier de continut pentru Happy Channel.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Am o mare rugaminte, daca se poate sa am acea inregistrare/negativ.
Am o fata de 18 ani si vreau sa ii fac o surpriza.
Va multumesc.