Suporturile de publicitate stradală ale companiilor Phoenix Media şi Seaview Advertising au fost incluse, începând cu 1 aprilie, în Monitorizarea Investiţiilor în Publicitatea OOH (MIP OOH) realizată de Biroul Român de Audit Transmedia.
Companiile Phoenix Media si Seaview Advertising s-au alaturat celor 12 companii de OOH participante în cadrul MIP OOH şi au demarat monitorizarea campaniilor publicitare derulate pe suporturile publicitare proprii. Primele date au fost monitorizate începand cu 1 aprilie 2016 şi sunt disponibile beneficiarilor MIP OOH începand cu 11 aprilie.
"Pe lângă datele de monitorizare la nivelul industriei, companiile de panotaj pot pune în prezent la dispozitia propriilor clienţi de publicitate informaţii independente cu privire la modul de derulare al campaniilor publicitare pe propriile suporturi publicitare şi ofera un plus de transparenţă şi încredere prin accesarea servicului MIP OOH", spun reprezentanţii Biroului de Audit Transmedia.
Despre MIP
Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP) este studiul realizat de BRAT ce pune la dispozitia pietii de media si publicitate informatii complete despre campaniile publicitare desfasurate in cadrul publicatiilor tiparite, emisiunilor statiilor radio, site-uri web si locatii OOH, ultizand standarde comune de monitorizare si raportare pentru cele 4 medii.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu