Situaţia revistei Esquire, parte a grupului de presă Burda, este sub semnul întrebării. Ediţia de iunie a revistei nu a mai apărut pe piaţă, deşi era programată, iar cea de septembrie este încă "pe hold".
Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, apariţia revistei ţine de situaţia financiară. Mai exact, nu a atras suficientă publicitate pentru a acoperi costurile de producţie.
Revista Esquire, dedicată bărbaţilor, a intrat în România în septembrie 2007, ca parte a grupului Sanoma Hearst România. Publicaţia a apărut iniţial în fiecare lună, iar din 2010 a devenit trimestrială. În 2013, compania Sanoma, cu toate titlurile din portofoliu, a fost cumpărată de Burda România.
Cele mai recente date de vânzări, postate de site-ul Biroului Român de Audit al Tirajelor, arată că Esquire a avut o medie de 5.360 de exemplare vândute în luna aprilie, ultima apariţie a publicaţiei.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
De pe „surse”, sub semnul întrebării mai sunt și alte publicații sub licență ale editorului: Beau Monde Style și Beau Monde Mirese și chiar Harpers Bazaar.
Nici revista Femeia nu se mai bucură de popularitatea de acum câțiva ani și ar putea părăsi layoutul revistei olandeze editată de Sanoma: Linda.