Skip to main content

STUDIU. Aproape patru milioane de români citesc ştiri pe net. Topul publicaţiilor online: Adevărul şi StirilePro TV, cu randul pe primul loc.

 
STUDIU. Aproape patru milioane de români citesc ştiri pe net. Topul publicaţiilor online: Adevărul şi StirilePro TV, cu randul pe primul loc.

Aproximativ jumătate dintre utilizatorii de internet de pe desktop accesează lunar site-uri de ştiri generale în România, potrivit unei analize gemiusAudience pentru perioada ianuarie – iunie 2016. Site-urile Adevărul.ro şi ŞtirileProTV au alternat la prima poziţie a celor mai citite publicaţii online în primele şase luni ale anului.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Din ianuarie până în iunie 2016, reach-ul site-urilor de ştiri a crescut semnificativ, arată sursa citată. La începutul acestei perioade 50% dintre utilizatorii de pe desktop citeau ştiri online, iar în mai şi iunie ponderea lor a atins 52%. Adică, lunar peste 3,8 milioane de utilizatori aleg să se informeze online.

Datele reprezintă unici neduplicaţi, nu computere, cookies sau adrese IP.

Site-urile de ştiri cu cei mai mulţi cititori: Adevărul.ro şi Stirileprotv.ro

Pe prima poziţie în top au alternat, de-a lungul celor şase luni analizate, adevarul.ro şi stirileprotv.ro, în timp ce realitatea.net a ocupat în fiecare lună cel de-al treilea loc. Cel mai mare reach a fost atins de adevarul.ro în ianuarie, atunci când 1,8 milioane de utilizatori de internet au accesat site-ul de pe desktop (24,19% reach).

Gandul.info a ocupat locul patru în clasament pe toată perioada analizată, în timp ce ziare.com a atras peste 12.6% dintre utilizatorii de internet de pe desktop.

Dacă în vârful clasamentului schimbările nu au fost majore, la baza lui poziţia site-urilor a alternat constat. Aşadar, cel mai des au fluctuat în top site-urile: antena3.ro, hotnews.ro, evenimentulzilei.ro, mediafax.ro, jurnalul.ro şi digi24.ro.

Deşi locul lor în top a variat, lunar fiecare site în parte a atras peste 500.000 de utilizatori de internet de pe desktop.

Despre studiu:

gemiusAudience face în România un studiu complet de măsurare audienţelor online prin metodologia proprietară Fusion, care combină datele proprietare site-centric cu datele proprietare user-centric şi date structurale furnizate de BRAT prin studiul SNA FOCUS.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus