Difuzat, redifuzat, reluat Crăciun după Crăciun de Pro TV, Singur Acasă, 1, 2 sau 3 scoate audienţe record.
Sâmbătă, Singur Acasă 2 a scos cele mai mari cote de piaţă din toate difuzările seriei. Mai mult, a fost CEL MAI VIZIONAT FILM din 2016, de pe toate posturile de televiziune.
O singură explicaţie este greu de găsit. Tradiţie? Nostalgie? Lipsă de alternativă?
Paginademedia.ro a selectat câteva răspunsuri puse pe Facebook de utilizatori şi oameni din media.
Este o “tradiţie” spune Ioana Avădani (CJI). “Pentru filmele “nemuritoare nu cauţi explicaţii”, punctează şi Mioara Radu (fost PR Digi 24).
Dan Balotescu (Media Investment), vine cu un posibil răspuns:
“Copiii care acum au patru-cinci ani sunt la prima vizionare. Generaţiile care vin din urmă şi nu au văzut seria se uită şi, împreună cu ei, părinţii”.
Dacă la noi “tradiţia” este Singur Acasă, în Suedia tradiţia este un program Disney, scrie un alt utilizator, care exemplifică şi cu audienţele de acolo.
Din menţiunile despre film, câteva din comentariile despre succesul Home Alone, de pe Facebook:
Adrian Jugănaru:
Incepand cu 1960 televiziunea de stat din Suedia difuzeaza in ajunul Craciunului, de la 15 la 16, o editie speciala Disney. An de an a avut ratinguri record, varful fiind in 1997 (4.3 milioane telespectatori la o tara ce avea putin peste 9 milioane de locuitori). In ultimii 10 ani s-a oscilat intre 3.2 si 3.9 milioane telespectatori. Ca idee de comparatie, cel mai urmarit program saptamana trecuta (un show de cultura generala) a ajuns la 2.67 milioane, iar stirile au atins un maxim de 1.72 milioane.
Concluzia ar fi ca nu te joci cu traditiile.
Mioara Radu:
Pentru filmele din categoria "nemuritoare' nu cauti explicatii. Pur si simplu, te uiti pentru ca iti plac
Andra Moraru:
Multe generaţii au crescut cu "Home alone" de Crăciun, deja e tradiţie.
Dan Balotescu:
Copiii din target nu l-au vazut acum 12 ani. Cei care au patru-cinci ani il vad prima data. Vin din urma generatii care vor sa-l vada, iar parintii il revad odata cu ei.
Vitalie Cojocari:
Atunci când ceva e bun, e bun şi peste o sută de ani. Home Alone a devenit sinonim cu Crăciunul la televizor. Oare peste o sută de ani tot la #singuracasă ne uităm?
Şi tot la PRO TV?
Cristi Dimitriu (News.ro)
Acum e la Pro TV "Singur acasă 2" în reluare şi mă întreb deja ce audienţă va face iar :) Băiatului meu tot îi place, deşi îl ştie pe dinafară. Acum nu se mai uită decât puţin că l-a văzut ieri, dar anul viitor pun pariu că vedem iar filmele din serie. Avem altă ofertă mai bună anul viitor? Cam aşa e şi la alegeri
Nadina Nedelea:
Nu aveţi decât să râdeţi şi să vă minunaţi de cei care privesc şi reprivesc. Dar dacă ei se distrează, de ce v-ar da socoteală vouă?
Anca Pascale:
Este un film extrem de amuzant - seria a fost. Si eu o revad cu placere - nu o caut dar daca se intampla... o vad. Acest film este legat de Craciun si fireste...audienta este mai mare acum. A devenit un Christmas classic.
Ce părere aveţi?
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii