Ringier face zgomot. Compania elveţiană a lansat oficial pe piaşa din România o nouă platformă noizz.ro, adresată unui „public urban, conectat digital (generaţia C)”.
Publicaţia este condusă de Hara Ilie, în calitate de publisher al Noizz, cel care coordonează o echipă de 10 persoane dedicată acestui proiect.
„Planul nostru e să facem din Noizz.ro destinaţia online principală a oamenilor cool, contectaţi din România, care vor să iasă în evidenţă şi să facă diferenţa“, a spus Hara Ilie.
România este a cincea piaţă în care se manifestă Noizz, după Polonia, Serbia, Slovacia şi Germania.
Noizz.ro acoperă zone precum modă şi lifestyle, street art şi muzică underground, până la subiecte politice şi sociale, dar şi evenimentele, viaţa de noapte urbană, lumea culinară, filmele şi muzica.
Jovan Protic, Digital Publishing Director al Ringier Axel Springer Media AG: „Lansarea Noizz.ro în România este înca un punct de referinţă în construcţia unui brand pan-european care se adresează generaţiei C (generaţia conectată). Sunt încrezator că Noizz.ro va răspunde într-un fel unic nevoilor userilor şi ale clienţilor de publicitate, datorită autenticităţii şi atractivităţii conţinutului său jurnalistic.“
Brand-ul Noizz a pornit în noiembrie 2015, în Polonia. In 2016, au urmat Serbia şi Slovacia, iar la începutul acestui an platforma a fost lansată şi în Germania, în parteneriat cu BILD.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu