Skip to main content

Lucia Antal, Pro TV, singurul român din boardul organizaţiei internaţionale a măsurătorilor de audienţă

 
Lucia Antal, Pro TV, singurul român din boardul organizaţiei internaţionale a măsurătorilor de audienţă

Lucia Antal, Marketing Director Pro TV, a fost aleasă membru al Consiliului Director al International Joint Industry Committees Association (I-jic), pentru al treilea mandat consecutiv.

Publicitate

În premieră de la înfiinţarea I-jic, următoarea întâlnire a tuturor membrilor asociaţiei va avea loc la Bucureşti, în luna noiembrie.

Asociaţia I-jic îşi propune să îmbunătăţească calitatea cercetării datelor şi a măsurătorilor, să promoveze transparenţa în măsurarea audienţelor, exemplele de best practice la nivel internaţional şi îşi doreşte să devină un centru internaţional de documentare pentru măsurarea audienţelor şi auditul măsurătorilor datelor. Această asociaţie este formată din membri reprezentanţi ai 16 asociaţii media din 13 ţări, atât din Europa cât şi din Africa, iar în board-ul de conducere al asociaţiei, Lucia lucrează alături de alţi trei colegi din Elveţia şi Franţa.

Lucia Antal, Marketing Director Pro TV:

„Mă bucur să fac parte din această asociaţie, care îşi propune să realizeze lucruri importante pentru industria în care ne desfăşurăm activitatea. Datele de audienţă, măsurarea lor într-un mod corect şi transparent, analizarea lor corespunzătoare ne ajută să evoluăm, să luăm decizii, să demarăm proiecte.

Importanţa datelor este un subiect pe care se concentrează o mare parte din business, iar întreaga economie are la bază rezultatele obţinute pentru reinvestiţii.

În industria media, fie că este vorba despre ziare, reviste, outdoor, radiouri, televiziuni, website-uri sau agenţii de media, datele de audienţă reprezintă pilonul principal pentru evoluţie. Sunt foarte fericită că România are parte de susţinere internaţională pe acest plan, iar acest lucru are un ecou important pentru întreaga industrie media din ţara noastră.”

România este reprezentată în I-jic de două asociaţii, BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor), iar Lucia Antal, Marketing Director Pro TV, ocupă şi funcţia de preşedinte ARMA.

“Datorită implicării şi a rezultatelor remarcabile pe care România le are în cadrul I-jic, sunt fericită să anunţ că următoarea întâlnire a membrilor din toate ţările partenere va avea loc la Bucureşti, în luna noiembrie. Este un pas foarte important pentru industria media din ţara noastră, deoarece vom avea ocazia să le arătăm tuturor membrilor România, prin prisma rezultatelor, şi vom vorbi şi despre potenţialul de dezvoltare în alte ţări”, a continuat Lucia Antal.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus