LANSARE. Site-ul Recorder.ro, care se concentrează pe producţia jurnalistică video, a fost lansat şi este online începând de astăzi, 12 iulie.
Proiectul - ale cărui reportaje video postate până acum doar pe Facebook au adunat aproape două milioane de vizualizări - este 100% independent şi este deţinut de cei patru jurnalişti care l-au pornit. Parteneri: Cristi Delcea, Mihai Voinea, Andrei Crăciun şi Răzvan Ionescu.
"Am pornit în această formulă de patru încă de la conceperea proiectului", spune Mihai Voinea.
Structura proiectului Recorder.ro:
- Răzvan Ionescu - 38,5%
- Cristi Delcea - 22,5%
- Mihai Voinea - 22,5%
- Andrei Crăciun - 16,5%
Ca structură, site-ul Recorder.ro pune reportajele video în prim plan, dar va conţine şi alte materiale de producţie proprie.
"Este foarte important de menţionat că ne vom concentra numai pe conţinut jurnalistic propriu - interviuri, reportaje, portrete, opinii şi alte materiale. Nu ne propunem să fim un agregator de ştiri", spune Andrei Crăciun.
Frecvenţa materialelor?
Calitatea contează, spune Mihai Voinea. "După ce am postat materialele video pe Facebook, am constatat că poţi avea cititori dacă există calitate, nu numai cantitate", declară jurnalistul.
Modelul de business?
"Publicitate - dar numai formate premium şi proiecte speciale, plus donaţii", spune Răzvan Ionescu. "Banii din donaţii se vor duce numai pentru proiecte jurnalistice şi pentru dezvoltarea platformei Recorder.ro. Îi vom ţine la curent pe cititori, cât se poate de transparent şi de detaliat, cu modul în care vor fi alocate aceste donaţii pentru fiecare."
Platforma este deschisă şi altor jurnalişti.
Este o platformă deschisă celor care îşi doresc să facă jurnalism de calitate. Suntem deschişi la colaborări şi contribuţii jurnalistice. Singura condiţie este să fie la standardele şi pe valorile noastre, cele ale meseriei de jurnalist, declară Mihai Voinea.
VEZI interviul video cu Mihai Voinea şi Cristi Delcea, pe Paginademedia.ro, AICI
Proiectul Recorder a produs primele materiale video doar pe Facebook. Rezultatul: aproape două milioane de vizualizări.
Sfinţii primari - Reportajul cu Firea şi Pandele la Biserica din Voluntari: un milion reach, 500.000 de vizualizări. Practic, a fost postarea care a deschis contul de Facebook, cu rezultate record pentru o pagină nouă în numai 24 de ore.
Moţiunea de cenzură - Ce nu s-a văzut la televizor: două milioane reach, un milion de vizualizări
Primarul din Lehliu: 350.000 reach, 140.000 de vizualizări
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii