Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare va face o campanie pentru “existenţa şi utilitatea instrumentelor de informare create de ANCOM”. Adică InfoCentru, Portabilitate.ro, Veritel.ro, Netograf.ro. Ce buget are şi ce mesaje vrea să transmită campania?
ANCOM a demarat procedurile pentru “servicii de achiziţie spaţiu de difuzare pe internet”.
Bugetul: 70.000 de lei, adică 15.000 de euro. Perioada: 18 septembrie - 31 decembrie.
Mesajele acestei campanii de informare sunt:
- Cu ANCOM e simplu sa alegi
- Portabilitate.ro: E simplu să îţi portezi numărul de telefon. Dacă eşti informat corect.
- Veritel.ro: E simplu să alegi cea mai bună ofertă telecom. Dacă poţi să compari opţiunile.
- Netograf.ro: E simplu să testezi viteza de internet. Dacă ai instrumentul potrivit.
- InfoCentru: E simplu să înţelegi serviciile telecom. Dacă ştii unde să cauţi
Ce rezultate vrea ANCOM de aceşti bani:
- Numărul total minim de vizite din campanii pentru fiecare platformă: veritel.ro (20.000), netograf.ro (15.000), ancom.org.ro (15.000), portabilitate.ro (20.000).
– Număr estimativ vizitatori în website din campanii. Numărul total minim de vizitatori din campanii pentru fiecare platformă: veritel.ro (15.000), netograf.ro (10.000), ancom.org.ro
(10.000), portabilitate.ro (15.000).
– Număr estimativ de afişări materiale promoţionale destinate promovării paginii Facebook ANCOM. Număr minim de afişări: 250.000 persoane.
– Număr estimativ de persoane care apreciază (Like) pagina Facebook ANCOM. Număr minim de persoane care apreciază pagina Facebook ANCOM: 20.000.
Ce expunere media minimă se cere:
Pentru bannere, solicită număr minim de afişări şi click-uri pentru fiecare platformă:
- veritel.ro (1.750.000 afişări, 7.250 click-uri);
- netograf.ro (1.750.000 afişări, 7.250 click-uri);
- ancom.org.ro (1.150.000 afişări, 4.750 click-uri);
- portabilitate.ro (1.150.000 afişări, 4.750 click-uri).
Campania făcută pe net va avea şi o componentă de spoturi video: patru clipuri, pentru portabilitate.ro, ancom.org.ro, verite.ro şi netograf.ro.
ANCOM solicită număr minim de afişări şi vizualizări pentru fiecare platformă:
- veritel.ro (245.000 afişări, 122.500 vizualizări);
- netograf.ro (245.000 afişări, 122.500 vizualizări);
- ancom.org.ro (165.000 afişări, 82.500 vizualizări);
- portabilitate.ro (165.000 afişări, 82.500 vizualizări)
CAMPANII ÎN TRECUT. Autoritatea a mai avut astfel de campanii şi în ani trecuţi. În 2016, a fost desfăşurată de firma S.C. Atlas Tour S.R.L., în perioada martie – aprilie 2016, pentru suma de 89.000 lei (fără TVA), iar în anul 2015 de agenţia ThinkDigital, în perioada martie – mai 2015, pentru suma de 79,955 de lei, după cum au precizat oficialii ANCOM pentru Paginademedia.ro
În solicitarea de oferte ANCOM punctează obiectivul achiziţiei şi al campaniei:
“Prin această campanie ANCOM urmăreşte să informeze utilizatorii de servicii de comunicaţii din România despre existenţa şi utilitatea instrumentelor create de ANCOM, astfel încât acestea să fie cunoscute şi folosite cu încredere de utilizatori şi să devină principala sursă de informare privind serviciile de comunicaţii pe piaţa din România.”
Principalele obiective ale campaniei de informare sunt:
● Menţinerea atenţiei utilizatorilor de servicii de comunicaţii din România asupra
instrumentelor create de ANCOM:
- serviciul de portabilitate a numerelor – www.portabilitate.ro;
- secţiunea dezvoltată pe www.ancom.org.ro pentru utilizatorii de servicii de telefonie, internet şi televiziune – InfoCentru ANCOM;
- aplicaţia online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali (telefonie fixă, telefonie mobilă şi internet pe mobil, internet fix, internet pe laptop, pachete de servicii) – www.veritel.ro;
- aplicaţia prin intermediul căreia utilizatorii de internet au posibilitatea de a măsura calitatea serviciului de acces la internet (viteza de transfer a datelor, întârzierea de transfer a pachetelor de date, variaţia întârzierii de transfer a pachetelor de date şi rata pierderii de pachete de date) – www.netograf.ro.
● Informarea utilizatorilor de servicii de comunicaţii din România cu privire la utilitatea instrumentelor create de ANCOM.
● Creşterea încrederii utilizatorilor de servicii de comunicaţii din România în instrumentele create de ANCOM, astfel încât acestea să devină principala sursă de
informare privind serviciile de comunicaţii.
● Creşterea notorietăţii şi utilizării celor 4 site-uri (platforme), concretizate în creşterea numărului de vizitatori faţă de media lunară a numărului de vizitatori din
anul 2016.
● Promovarea paginii oficiale de Facebook a ANCOM, astfel încât aceasta să devină una dintre sursele principale de informaţii pentru utilizatorii de servicii de comunicaţii.
● Creşterea numărului de persoane care apreciază(Like) pagina de Facebook a ANCOM, astfel încât informaţiile relevante publicate pe această pagină să fie disponibile pentru un număr cât mai mare de utilizatori.
Trimite un comentariu