Chiar la miezul nopţii, Europa FM a trecut la o nouă identitate grafică, cea mai importantă schimbare din istoria postului de radio.
De la logoul scris cu un font simplu şi litere de culoare roşie, Europa FM a trecut la un logo cu litere rotunjite, alb cu negru, pe un fond de culoare roşie. Sloganul rămâne acelaşi: „Pe aceeaşi frecvenţă cu tine”.
Valorile pe care reprezentanţii postului spun că le vor respecta: Responsabilitate, Empatie, Respect, Pasiune pentru radio, Creativitate, Francheţe şi Conştiinţă.
Vechiul Logo
Noul Logo Europa FM
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Va rog, amintiti-va si de playlist-ul Europa FM din perioada 2000-2006, atunci se dadea si muzica din anii '60-'70, nu ceea ce este acum (mai putina muzica veche din anii '80-'90 si mai multa muzica comerciala din anii 2000 pana in prezent).