Skip to main content

AUDIENŢE DIVERTISMENT. Roata norocului, cel mai urmărit show din iulie. Kanal D, Antena 1 şi Pro TV, lideri pe câte un target

 
AUDIENŢE DIVERTISMENT. Roata norocului, cel mai urmărit show din iulie. Kanal D, Antena 1 şi Pro TV, lideri pe câte un target

AUDIENŢE DIVERTISMENT. Kanal D a difuzat cea mai urmărită emisiune, la nivel naţional, în luna iulie. Roata norocului s-a clasat pe primul loc în top, cu o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Postul TV împarte podiumul cu Antena 1, care a avut o producţie pe doi, Next Star.

Publicitate

Pro TV a prins doar locul cinci cu Vocea României Junior, spre deosebire de luna iunie. Atunci, Românii au talent plasau postul pe prima poziţie, indiferent de target.

Paginademedia.ro prezintă cele mai urmărite emisiuni de divertisment ale lunii iulie:

NAŢIONAL. Roata norocului a avut o evoluţie bună faţă de luna trecută, cu menţiunea că Românii au talent şi Chefi la Cuţite au intrat în vacanţă. Este cea mai urmărită emisiune a lunii iulie, cu o medie de 1.171.000 de telespectatori, la nivelul întregii ţări. Astfel, producţia postului din portofoliul Dogan a reuşit să urce cinci locuri în clasament, faţă de luna iunie. Atunci, game show-ul se situa doar pe poziţia a şasea cu cifre asemănătoare, adică 1.111.000 de telespectatori.

Antena 1 s-a poziţionat pe doi, cu noul sezon al emisiunii Next Star, prezentată de Dan Negru. A obţinut o medie de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut. La diferenţă mică, pe trei, a fost tot o producţie Kanal D, Ochii din umbră. Emisiunea lui Ernest a strâns în faţa televizorelor o medie de 1.069.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Talent show-ul pentru copii, de la Pro TV, a închis top cinci, fără să treacă de pragul de un milion de telespectatori. Vocea României junior obţinut o medie de aproximativ 870.000 de urmăritori.

URBAN. Pentru publicul care provine din mediul urban, topul se schimbă puţin. Ce spun românii, emisiunea lui Cabral de pe Pro TV, a fost cea mai urmărită emisiunii a acestui target. Mai exact, a avut o medie de aproximativ 545.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Next Star, de pe Antena 1, şi-a menţinut poziţia pe doi, însă cu aceleaşi cifre obţinute de producţia de pe primul loc, 545.000 de telespectatori. De menţionat că, cele două emisiuni au ore diferite de difuzare. Ce spun românii este de la ora 18:00, de luni până vineri, iar Next Star este programat de la ora 20:00, sâmbăta.

Poftiţi pe la noi: poftiţi la Nea Marin, difuzat tot de Antena 1, a închis podiumul. Emisiunea Monei Segall a obţinut o medie de audienţă de 500.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Roata norocului a căzut pe patru, la oraşe. A avut o medie de 480.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pe segmentul de public cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, liderul se schimbă din nou. Emisiunea Poftiţi pe la noi: poftiţi la Nea Marin, de pe Antena 1, a obţinut o medie de aproximativ 268.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Pe doi s-a clasat Ce spun românii, cu cifre de aproximativ 209.000 de telespectatori.

Vocea României Junior a completat top trei, cu o medie de 185.000 de privitori, în fiecare minut.

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în iulie 2018, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg%
1 Roata norocului Kanal D 1.171.000 6.5
2 Next Star (sez. 9) Antena 1 1.084.000 6.1
3 Ochii din umbra Kanal D 1.069.000 6.0
4 Poftiti pe la noi: poftiti la Nea Marin Antena 1 1.047.000 5.8
5 Vocea Romaniei Junior Pro TV 870.000 4.9
6 Ce spun romanii Pro TV 827.000 4.6
7 Acces Direct Antena 1 753.000 4.2
8 Wow Biz Kanal D 584.000 3.3
9 Se striga darul Kanal D 578.000 3.2
10 Cash Taxi Kanal D 571.000 3.2
11 La Maruta Pro TV 453.000 2.5
12 Schimb de mame Prima TV 426.000 2.4
13 Te vreau langa mine Kanal D 407.000 2.3
14 Totul pentru dragoste Antena 1 391.000 2.2
15 Teo Show Kanal D 371.000 2.1
16 Jocuri de celebritate Pro TV 362.000 2.0
17 Voi cu Voicu Antena 3 361.000 2.0
18 Asia Expres - Drumul dragonului Antena 1 344.000 1.9
19 Vorbeste lumea Pro TV 343.000 1.9
20 Xtra Night Show Antena 1 321.000 1.8

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în iulie 2018, la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg%
1 Ce spun romanii Pro TV 545.000 5.7
2 Next Star (sez. 9) Antena 1 545.000 5.7
3 Poftiti pe la noi: poftiti la Nea Marin Antena 1 506.000 5.3
4 Roata norocului Kanal D 478.000 5.0
5 Vocea Romaniei Junior Pro TV 473.000 4.9
6 Acces Direct Antena 1 367.000 3.8
7 Ochii din umbra Kanal D 365.000 3.8
8 Wow Biz Kanal D 287.000 3.0
9 Voi cu Voicu Antena 3 269.000 2.8
10 Cash Taxi Kanal D 266.000 2.8
11 Se striga darul Kanal D 237.000 2.5
12 La Maruta Pro TV 204.000 2.1
13 Totul pentru dragoste Antena 1 196.000 2.0
14 Jocuri de celebritate Pro TV 193.000 2.0
15 Schimb de mame Prima TV 186.000 1.9
16 Xtra Night Show Antena 1 174.000 1.8
17 Vorbeste lumea Pro TV 171.000 1.8
18 Teo Show Kanal D 170.000 1.8
19 NEATZA CU RAZVAN SI DANI Antena 1 160.000 1.7
20 Asia Expres - Drumul dragonului Antena 1 150.000 1.6

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în iulie 2018, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr Persoane Rtg%
1 Poftiti pe la noi: poftiti la Nea Marin Antena 1 268.000 6.1
2 Ce spun romanii Pro TV 209.000 4.7
3 Vocea Romaniei Junior Pro TV 185.000 4.2
4 Next Star (sez. 9) Antena 1 163.000 3.7
5 Roata norocului Kanal D 142.000 3.2
6 Ochii din umbra Kanal D 122.000 2.8
7 Acces Direct Antena 1 108.000 2.5
8 Cash Taxi Kanal D 107.000 2.4
9 Wow Biz Kanal D 101.000 2.3
10 Xtra Night Show Antena 1 94.000 2.1
11 Se striga darul Kanal D 90.000 2.0
12 Schimb de mame Prima TV 81.000 1.9
13 La Maruta Pro TV 81.000 1.8
14 NEATZA CU RAZVAN SI DANI Antena 1 73.000 1.7
15 Jocuri de celebritate Pro TV 70.000 1.6
16 Vorbeste lumea Pro TV 70.000 1.6
17 Asia Expres - Drumul dragonului Antena 1 59.000 1.4
18 APROPO TV Pro TV 53.000 1.2
19 PRIETENII DE LA 10 Antena 1 53.000 1.2
20 Teo Show Kanal D 52.000 1.2

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    mareane , nea marin e de la pro tv , ai uitat , de ce nu zici ca ce spun romanii e primul la urban in top , iar la comercial nu reuseste , nu asta acuzi la antena , nea marin jos la urban si primul la comercial, vreti sa omiteti acest lucru , nu e la felca la acees direct postacilor slugoi, acum sunt buni batranii, va e rusine
  • marian marian
    Mai mile nea caisa al tau ia bataie in fiecare seara la fel si next urlatoarea , asa ca nu o da dupa boscheti ca nu tine sa-i spui lui *** ,iar pro cu niste emisiuni mai ieftine pe timp de vara se mantine in top si nu mai compara merele cu perele , ce spun romani este la 18 iar nea caisa este la 20 ar trebui sa scoata mai mult dar cu asemenea vedete , emisiunea acces in ,,,,, nu mai trebuie bagata la divertisment ci la soc si groaza
  • Mile Mile
    F, și cabral pica la comercial , are un public bătrân, de ce nu zici asta , esti prea agitat postac protevist , iată că cei de la kanal d nu mai fac rating cu bianca, dimineata de la 6 la 15 sunt sub antena , care sunt alea orele multe peste antena , vad ca ei fac 3 rating maxim vara asta , ceai mai vizionata emisiune a lor , asta de ce nu zici , ti să pare ca cash taxi are rating bun, măruta și teo zboară din grila următorii din grila dupa bianca , stai linistit ca revin și acces direct și capatos la toamnă, nu poti sa găsești ceva ieftin si sa fie vizionat , ei îndeplinesc doar aceste criterii, lauda pro tv ca te concediaza aia
  • Vali Vali
    Astept un raspuns la audiențe seriale
  • F F
    Ti-am mai zis ca filmele au fost bătute. Antena nu este în stare. Razvan și dani mult sub concurenta, iar emisiunile antenei din timpul zilei și late night sub cele Kanal D pe comercial. Așadar dezastru pentru antena. Ia bătaie multe ore pe zi de la Kanal D pe comercial doar dacă ne uitam la topurile astea și are prea multe emisiuni care pica pe comercial.
  • mile mile
    f, ti-am mai zis ca filmele fac rating mare, ce nu pricepi, dar nu la publicul antenei, doar nea marin tine antena vara, de aceea a fost pus si duminica , 3 zile pe saptamana, ai vazut ca e mult peste alte emisiuni ca vocea junior sau roata norocului, teo si maruta foarte slabi , razvan si dani dimineata cat ei
  • F F
    Jenant. Media Nea Marin pe comercial este sub 18 filme de la Pro. :)) Nu mai zic ca este un semn de întrebare de ce Antena face emisiuni care pica pe comercial ca Totul pentru dragoste, Next Star sau Acces direct.

    Spre dezamagirea lui, inchipuirile lui mile nu s-au adeverit. Asia Express are audiente de 4 ori mai mici decât Ce spun romanii pe comercial. Ăsta era un top pe care Antena trebuia sa îl aibă lejer,dar și aici se chinuie. Kanal D iese mai bine la concurenta directa, fiind cu multe emisiuni din afara prime time-ului peste emisiunile antenei pe comercial, iar aberant este ca tot Kanal D este cel care a anunțat ca lucrează la emisiunile din timpul zilei sau late night, nu antena care ia bătaie.
  • Mile Mile
    Iuli, ce zici , ma refer poftiți la nea marin , în comparație cu liderii roata norocului și ce spun românii, nu mai abera ca oricum kanal d e cel mai rau
  • Iuli Iuli
    @mile, Antena cu public tanar?
    Pro Tv a fost lider in Prime-Time si Media pe zi in luna iulie, cu audiente duble fata de Antena 1, pe targetul Comercial.
    https://www.paginademedia.ro/2018/08/audiente-prime-time-iulie-2018
    https://www.paginademedia.ro/2018/08/audiente-iulie-2018-media-pe-zi

    Ca Antena1 are o emisiune in Prime-Time pe locul 1 la Comercial care se lupta cu alta emisiune de la ora 18:00, este ceva ok?
  • Burebista Burebista
    Nu inteleg cum CNA nu ia atitudine impotriva unui om asa violent ca Nea Marin. Concurentii sunt batuti cu batul si nimeni nu se plange ca sa nu isi strice relatia cu televiziunea, pentru ca sunt clientii obisnuiti ai mai multor emisiuni. Daca nu are nimeni curajul sa riposteze pentru ca emisiunea are succes la publicul pentru care violenta este un mod de viata, macar sa se autosesizeze CNA.
  • mile mile
    dar cel comercial conteaza, bravo nea marin, liviu varciu si andrei stefanescu, ati demonstrat ca si dupa 10 ani de emisiune , tot faceti rating, pe cand unele emisiuni dispar dupa 4 ani, cel mai urmarit program de la antena , postul cu cel mai tanar public , pro tv lider la batrani in top, iar kanal d la rural , ha ha

Trimite un comentariu

sus