Skip to main content

AUDIENŢE. Primul episod, primul loc. Las Fierbinţi, lider de audienţă cu premiera sezonului

 
AUDIENŢE. Primul episod, primul loc. Las Fierbinţi, lider de audienţă cu premiera sezonului

AUDIENŢE. Ţara o arde pe comedie. Din nou. Primul episod din sezonul 15 al serialului Las Fierbinţi a fost lider de audienţă pe toate targeturile.

Publicitate

Fierbinţenii au bătut şi turcii şi "troienii". Serialul de pe Pro TV s-a intersectat cu Exatlon, difuzat de Kanal D şi cu filmul Troia de pe Antena 1.

La nivel naţional, Las Fierbinţi a condus detaşat, cu o medie de peste 2,6 milioane de telespectatori, în timp ce Exatlon a avut o medie de 1,1 milioane.

Minutul de aur s-a înregistrat la 20:51, când aproape 3 milioane de români îi urmăreau pe Bobiţă, Celentano şi Firicel.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de marţi, 29 ianuarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30 - 21:20):

NAŢIONAL. Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă cu serialul Las Fierbinţi, care a adus postului o medie de 2.625.000. Locul doi i-a revenit Exatlonului, cu media de 1.168.000 de urmăritori la nivel naţional.

Antena 1 a avut cifre de patru ori mai mici decât Pro TV, cu 649.000 de telespectatori.

URBAN. Fierbinţenii au fost lideri şi la oraşe. 1.143.000 de telespectatori s-au uitat la serialul de pe Pro TV, în timp ce Exatlon, emisiunea de pe locul doi, era urmărită de o medie de 569.000 de telespectatori.

Podiumul a fost completat de filmul Troia de pe Antena 1, care a obţinut o medie de 354.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, serialul Las Fierbinţi a obţinut o medie de 478.000 de telespectatori, cât locurile doi şi trei la un loc. Locul doi a ajuns tot la Kanal D, care a obţinut media de 199.000 de urmăritori.

La mică distanţă de locul doi a fost Antena 1, cu o medie de 170.000 de telespectatori. Diferenţă mică a fost înregistrată şi între Antena 1 şi celălalt post din trustul Intact, Happy Channel. Serialul turcesc Femeie în înfruntarea destinului a obţinut o medie de 149.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV marţi, 29 ianuarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.20), la nivel NAŢIONAL

NATIOANAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.625.000 14.8 27.2
2 Kanal D 1.168.000 6.6 12.1
3 Antena 1 649.000 3.7 6.7
4 Happy Channel 562.000 3.2 5.8
5 National TV 362.000 2.0 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 29 ianuarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.20), în mediul URBAN

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.143.000 11.9 22.9
2 Kanal D 569.000 5.9 11.4
3 Antena 1 354.000 3.7 7.1
4 Happy Channel 329.000 3.4 6.6
5 Antena 3 267.000 2.8 5.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 29 ianuarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.20), pe segmentul COMERCIAL

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 478.000 11.1 27.5
2 Kanal D 199.000 4.6 11.5
3 Antena 1 170.000 4.0 9.8
4 Happy Channel 149.000 3.5 8.6
5 Pro 2 66.000 1.5 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi:

AUDIENŢE. Prima ediţie Ferma cu Mihaela Rădulescu prezentatoare

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • F F
    Va fi interesant cum va funcționa cu 3 difuzari pe saptamana.
  • D D
    Dezastru pentru "Antena 1"... Iar locul 3, dupa "Exatlon". "Pro TV", aproape triplu pe comercial.

Trimite un comentariu

sus