Bilanţ Paginademedia.ro pentru primul trimestru din 2019. Cât de citite au fost articolele de pe site? Care au fost materialele de interes? Când au fost vârfurile şi cu ce subiecte?
Datele, detaliat:
În primul trimestru din 2019, articolele Paginademedia.ro au totalizat peste patru milioane de afişări, potrivit datelor SATI - Studiul de Audienţă şi Trafic Internet din BRAT - Biroul Român de Audit Transmedia.
Pe luni:
- ianuarie: 1.120.000 de afişări, de la 370.000 de clienţi unici
- februarie: 1.440.000 de afişări, de la 490.000 de clienţi unici
- martie: 1.495.000 de afişări şi 514.000 de unici
Ce au urmărit cititorii Paginademedia.ro:
Subiectele care au adus vârfuri au fost dintre cele mai diverse. De la frământările din Digi 24, cu concedieri, plecări şi schimbări de grilă, la situaţia din TVR, serialul Vlad, audienţele diverselor programe şi campanii publicitare virale.
Bilanţul Paginademedia, pe luni, în continuare:
IANUARIE. Anul începe cu peste un milion de afişări. Interes pentru Ferma, dar şi pentru interviurile video
În prima lună din 2019, articolele Paginademedia.ro au fost citite de peste 1,1 milioane de ori. Afişările au venit de la aproape 400.000 de unici.
Vârful? Ziua de 30 ianuarie, când site-ul a avut aproape 70.000 de afişări. Cu ce materiale?
Ce a fost şi ce a ajuns Antena 3, după cum a povestit, la interviurile Paginademedia.ro, jurnalistul Vlad Petreanu.
"La început, aveam cel mai bun public. Era curat, fără influenţe politice", a spus Petreanu. Articolul, aici.
Fragmentul video cu Vlad Petreanu:
De interes au fost şi audienţele primei ediţii Ferma, de pe Pro TV, în noua formulă cu Mihaela Rădulescu, dar şi noutăţile Netflix.
Traficul Paginademedia.ro în luna ianuarie:
Sursa: SATI
FEBRUARIE. O lună cu multe vârfuri şi subiecte variate: de la Digi 24 şi TVR, la Vlad, Matinalele radio şi cazul Capital.ro
Subiecte variate care au adus mai multe vârfuri de trafic în luna februarie. O lună scurtă, dar în care Paginademedia.ro a înregistrat aproape jumătate de milion de clienţi unici, care au făcut aproape un milion şi jumătate de milioane de afişări.
În februarie, au fost şi zile cu peste 80.000 de afişări.
Câteva exemple şi materialele de interes pentru cititori:
1 februarie
- Tudor Muşat pleacă de la Digi. Jurnalistul a fost anunţat cu doar o zi înainte că "nu mai este nevoie" de el.
- De ce creştea site-ul Capital.ro? Creşterea fenomenală a site-ului (de zece ori în câteva luni) era rezultatul unui bug - o eroare care împiedica utilizatorii să dea back din pagină, ţinându-i captivi pe site. "Eroarea" a fost scoasă, BRAT a penalizat site-ul, iar traficul a scăzut de câteva ori
11 februarie
- Ce se ascultă dimineaţa? O întrebare la care cititorii Paginademedia.ro au găsit răspunsul, într-un articol despre audienţa programelor matinale de radio. Morning Glory cu Răzvan Exarhu aproape a dublat audienţa Rock FM.
26 februarie
- TVR retrage reporterul de pe PSD şi Parlament. Jurnalista Andreea Dumitrescu a fost considerată "prea agresivă" de către şefi. După momentul din TVR, şi-a dat demisia şi a plecat la Realitatea.
- O ştire despre ancheta Recorder "Dumnezeul achiziţiilor" este scoasă de pe Digi 24 după o intervenţie "de sus".
- Pro TV şi-a folosit canalele media pentru a-şi rezolva o problemă comercială cu Telekom (caz pentru care aveau să fie somaţi de CNA, câteva săptămâni mai târziu). Cazul a fost comentat în Media Podcast (video, AICI).
Traficul Paginademedia.ro în luna februarie:
Sursa: SATI
MARTIE. Cea mai bună lună din primul trimestru. Început "în forţă" cu Digi 24
În martie, peste jumătate de milion de clienţi unici au fost înregistraţi pe articolele Paginademedia.ro. Au făcut un milion şi jumătate de afişări.
Câteva dintre zilele de vârf şi materialele citite:
1 martie:
- Serialele Vlad şi Ezel, în Oglindă. Cât a respectat Pro TV din licenţa serialului turcesc? O analiză cu imagini faţă în faţă.
- Site-ul Digi 24, decapitat. Şeful site-ului - Dan Cristian Turturică, adjunctul lui - Laurenţiu Mihu şi alţi doi redactori au fost concediaţi.
- Primele audienţe ale emisiunii Scena Misterelor, cu Dan Negru.
21 martie
- Un răspuns ironic 5to go la o campanie Starbucks şi povestea din spatele lui. #NUDOARLUNI a fost panoul pus de 5 to Go imediat sub reclama Starbucks "Luni la Starbucks ai Caffe Latte la 5 lei."
- Şeful vânzărilor Pro TV, Zoe Vasilescu, pleacă de la postul TV.
Traficul Paginademedia.ro în luna martie:
Sursa: SATI
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Măsurătoarea se face după reguli tehnice clare, implementate ca atare și verificate de BRAT. În cazul unor nereguli, BRAT se sesizează pentru a le remedia. La noi nu este cazul :)
Cifrele SATI sunt confirmate și de datele Google Analytics pentru Paginademedia.ro (traficul este asemănător).
Datele sunt rezultatul unei creșteri organice, în ani (nu avem salturi fenomenale de la o lună la alte).
Că tu crezi sau nu, este alegerea ta. Aici, însă, este o chestiune strict de tehnică.