De sunt oamenii atraşi de Fake News? Cum le putem identifica? Cât contează social media în acest fenomen? Sunt câteva dintre temele conferinţei „Fake news – o anatomie a mistificării sociale”, care va avea loc luni, 27 mai, la Athenee Palace Hilton Bucureşti.
Organizatori: Asociaţia Română de Relaţii Publice (ARRP), împreună cu International Communications Consultancy Organization (ICCO).
Paginademedia.ro este partener media al evenimentului.
Ce se va discuta?
- efectul ştirilor false în economie şi în alte domenii de activitate;
- de ce oamenii cred astfel de ştiri?
- comunicarea companiilor în era dezinformării şi riscul afectării brandului şi a reputaţiei
- instrumente de identificare a ştirilor/informaţiilor false
- rolul formatorilor de opinie şi al social media în răspândirea sau combaterea ştirilor false.
Evenimentul va avea ca invitaţi specialişti din PR:
Elise Mitchell – preşedintele în exerciţiu al ICCO
Paul Holmes – fondator şi fost preşedinte al The Holmes Report din Statele Unite şi fondator al Sabre Awards
Cesare Valli – director al agenţiei internaţionale de comunicare SEC, unul dintre veteranii relaţiilor publice din Europa.
În cadrul conferinţei vor fi prezenţi Angela Cristea – şeful Reprezentanţei Comisiei Europene în România şi Dan Dungaciu – preşedintele LARICS, alături de numeroşi reprezentanţi ai unor instituţii publice sau private, lideri de opinie, analişti, jurnalişti, personalităţi din mediul academic, bancar, mass-media şi din industria comunicării şi a relaţiilor publice din România şi din străinătate.
Discuţiile se vor axa pe fenomenul ştirilor false ca manifestare globală şi locală, pe impactul lor şi al dezinformării atât asupra societăţii în ansamblu, cât şi asupra vieţii de zi cu zi a cetăţenilor.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii