Cursuri de „puericultură” asociate cu imaginea prezentatoarei Pro TV, Andreea Esca. „Ad-ul capcană”, cu o poză a prezentatoarei Pro TV, promovează aşa-numitele „cursuri de puericultură”, fără acordul jurnalistei.
Practic, imaginea Andreei Esca este folosită în scop comercial fără acordul acesteia.
Andreea Esca a confirmat pentru Paginademedia.ro că nu are legătură cu respectiva reclamă.
Banner-ul apare pe anumite site-uri, prin Google, într-o poziţie „bună”, adică în partea de sus. De menţionat că site-urile unde Google trimite reclame nu pot controla întotdeauna ad-urile.
Poza este însoţită de mesajul „Ştiai că beneficiezi de trei săptămâni plătite? Vreau atestatul în puericultură”
Link-ul trimite către site-ul cursuridepuericultură.ro, pe o pagină care nu are legătură şi cu Andreea Esca. Acolo se prmovează cursuri pentru tătici cu copii mici.
Nu este pentru prima dată când imaginea jurnalistei este folosită fără acord. În trecut, imaginea Andreei Esca a fost folosită, fără ca jurnalistei să i se ceară permisiunea, într-un concurs pe un cont de Facebook.
Citeşte şi:
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu