CAMPANIE INEDITĂ. Machete publicitare personalizate în Ziarul Financiar şi în Gazeta sporturilor pentru clientul Gillette. Ambele reclame de tip "copertă".
În Ziarul Financiar de ieri, reclama e adaptată la specificul ziarului:
"Când te irită fluctuaţiile bursei nu ai nevoie şi de iritaţiile provocate de bărbierit." (click foto)
Gazeta sporturilor, pe două feţe
În Gazeta Sporturilor, a fost personalizat inclusiv titlul ziarului: Gilletta sporturilor, este titlul coperţii din GSP.
Şi reclama continuă: "Pare că U21 netezeşte orice teren pe care intră în ultimul timp".
GSP a apărut, ieri, cu două "feţe": prima faţă îi era dedicată Simonei Halep, cealaltă era "deschisă" de Gillette.
"Faţa principală" a Gazetei sporturilor a avut-o pe Simona Halep subiect, într-o ediţie specială: jumătate din ziarul de ieri i-a fost dedicat campioanei de la Wimbledon, "Comoara Naţională".
Simona Halep a deschis GSP şi astăzi, cu titlul Bun venit în Olimp! Şi astăzi, GSP i-a alocat cel mai mult spaţiu: şapte pagini, adică o treime din ziar.
GALERIE FOTO
GSP şi Gillette nu sunt la prima colaborare de acest tip. O altă copertă, tot cu "Gilletta", în anul 2008. (click foto)
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Și doi nu ați scris nimic despre noua înfățișare a site-ul ziarului Libertatea ( care spre surprinderea lui Mihai apare și în format tipărit și chiar îl cumpără cineva)