Cerbul de Aur va fi promovat şi cu ajutorul influencerilor. Cel puţin aşa îşi propune postul public de televiziune pentru festivalul pe care îl organizează în acest an.
Ideea a fost deja discutată în ultimul Comitet Director al TVR, iar decizia a fost luată.
"Se aprobă începerea negocierilor în vederea selecţiei de influenceri (bloggeri/vloggeri) care vor asigura promovarea Festivalului Internaţional Cerbul de Aur în mediul on-line, prin intermediul blogurilor/vlogurilor personale", se arată în hotărârea Comitetului Director, intrată în posesia Paginademedia.ro .
Potivit aceleiaşi hotărâri, sursa de finanţare va fi "bugetul Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, surse proprii."
Pentru conceptul de creaţie pentru promovare, TVR va lucra cu un partener extern. Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, nu a fost stabilită firma, doar a fost aprobată ideea de principiu.
"Se aprobă încheierea unui contract privind achiziţia de servicii de realizare concept de creaţie şi comunicare, inclusiv execuţie şi implementare copy-uri pentru promovarea Festivalului Cerbul de Aur 2019", se arată în Hotărârea ultimului Comitet Director.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii