Digi FM a lansat o nouă campanie de brand. Stă sub sloganul „La radio nu poţi alege chiar orice” şi vine la aproape patru ani de la prima emisie, informează reprezentanţii postului.
Proiectul se vede outdoor, pe autobuze, în metrou sau pe ecrane led, începând din această lună până în decembrie. Imaginile vor merge şi în alte oraşe, în care se aude Digi FM.
În centru campaniei sunt matinalii staţiei de radio: Cătălin Striblea, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov şi Bogdan Ciuclaru.
Cetin Rasit, coordonatorul de programe al Digi FM:
„Bogdan, Cătălin, Beatrice şi iar Bogdan şi-au făcut, într-un an, 137.600 de noi prieteni, în toată ţara, conform celui mai recent Studiu al Audienţei Radio (SAR). Cu o medie de aproape 840.000 de ascultători, Digi FM este în topul radiourilor naţionale. Asta îi bucură şi ne bucură şi pe noi, colegii lor, foarte mult. Creşterea de la un studiu la altul, în cei aproape patru ani de la prima emisie a Digi FM, susţine sloganul noii campanii – Pentru că la radio nu poţi alege chiar orice, iar matinalii le mulţumesc ascultătorilor pentru fidelitate.”
Campania este semnată de echipa de marketing a postului de radio:
- Alexandra Neagoie - Damian, brand manager
- Ciprian Olaru, senior art
- Bogdan Ciuclaru, copywriter
- Cristian Andrei, fotograf
- Cătălin Ivan, director Digi FM
Comentarii
Cat despre radio digi, poate constata oricine dupa doar 10 minute pe frecventa lor: e un post la fel de tern si plictisitor la un discurs al vioricai dancila. Nu merita sa iti pierzi timpul in masina cu asa ceva.