Skip to main content

FOTO. Rebranding pentru compania de închirieri auto Autonom. Brandient semnează proiectul. Cum arată noul logo?

 
FOTO. Rebranding pentru compania de închirieri auto Autonom. Brandient semnează proiectul. Cum arată noul logo?

FOTO. Autonom, brand de închirieri auto, s-a îmbrăcat în haine noi. Are un nou logo şi un nou slogan. Proiectul de rebranding este semnat de echipa agenţiei Brandient.

Publicitate

„Sigla transmite mobilitate, viziune şi aspiraţie”, spune Ciprian Bădălan – design director, Brandient.

Noul slogan al companiei este „Evoluăm în fiecare zi”.

„Noul program de identitate vizuală a brandului Autonom îşi propune să semnalizeze stadiul de creştere şi poziţia de leadership a businessului, în paralel cu îmbunătăţirea unor aspecte care ţin de vizibilitatea şi consistenţa brandului”, mai spune Bădălan.

Transformarea vine în contextul în care, în ultimii ani, firma şi-a extins portofoliul de servicii, notează reprezentanţii Autonom.

„Întregul parcurs al Autonom a avut la bază dorinţa noastră de a fi un model de afaceri autentic, prin ceea ce ne propunem şi, mai ales, prin ceea ce facem. Autonom, alături de celelalte firme din grup, se constituie tot mai mult într-un furnizor integrat de servicii de mobilitate”, spune Dan Ştefan, co-fondator Autonom.

Autonom este o companie românescă, de închirieri auto, leasing sau transferuri cu şofer, pornită în 2006 în Piatra Neamţ de fraţii Marius şi Dan Ştefan.

Sigla, înainte şi după

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus