FOTO. Autonom, brand de închirieri auto, s-a îmbrăcat în haine noi. Are un nou logo şi un nou slogan. Proiectul de rebranding este semnat de echipa agenţiei Brandient.
„Sigla transmite mobilitate, viziune şi aspiraţie”, spune Ciprian Bădălan – design director, Brandient.
Noul slogan al companiei este „Evoluăm în fiecare zi”.
„Noul program de identitate vizuală a brandului Autonom îşi propune să semnalizeze stadiul de creştere şi poziţia de leadership a businessului, în paralel cu îmbunătăţirea unor aspecte care ţin de vizibilitatea şi consistenţa brandului”, mai spune Bădălan.
Transformarea vine în contextul în care, în ultimii ani, firma şi-a extins portofoliul de servicii, notează reprezentanţii Autonom.
„Întregul parcurs al Autonom a avut la bază dorinţa noastră de a fi un model de afaceri autentic, prin ceea ce ne propunem şi, mai ales, prin ceea ce facem. Autonom, alături de celelalte firme din grup, se constituie tot mai mult într-un furnizor integrat de servicii de mobilitate”, spune Dan Ştefan, co-fondator Autonom.
Autonom este o companie românescă, de închirieri auto, leasing sau transferuri cu şofer, pornită în 2006 în Piatra Neamţ de fraţii Marius şi Dan Ştefan.
Trimite un comentariu