Skip to main content

AUDIENŢE TV. Vocea României, prima rundă de knockout-uri. Cifrele ediţiei

 
AUDIENŢE TV. Vocea României, prima rundă de knockout-uri. Cifrele ediţiei

AUDIENŢE. Vocea României, faza pe knockout-uri. Pro TV a condus audienţele de vineri seara cu show-ul de talente aflat într-o nouă etapă, cea a eliminărilor.

Publicitate

La fel cum s-a întâmplat şi în celelalte sezoane, cifrele show-ului au fost mai mici decât în faza audiţiilor.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul Vocea României (20:30-23:45):

NAŢIONAL. Show-ul de talente a avut peste 1,3 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. În perioada audiţiilor, cifrele emisiunii au fost de la 1,6 milioane, la 1,8.

Kanal D şi-a păstrat locul secund, ca de obicei. Puţin peste un milion de telespectatori a fost media postului TV, care a avut pe interval serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.

Antena 1 a fost pe trei, cu o medie de aproape 900.000 de persoane. Postul a avut pe intervalul Vocii emisiunea iUmor şi un nou episod din serialul Mangaliţa. Amintim că serialul de comedie a fost mutat de duminică, de la 20.00, vinerea, după 22.00.

URBAN. Oraşele au fost tot cu Vocea. Show-ul de talente a avut peste 800.000 de privitori în cele trei ore de difuzare.

Podiumul este completat de Kanal D, cu 510.000 de persoane, şi de Antena 1, cu 440.000.

COMERCIAL. Vocea României a obţinut pe publicul tânăr aproape 330.000 de persoane, în fiecare minut de difuzare. Antena 1 de pe poziţia secundă a fost urmărită de 220.000 de persoane.

Intersecţia Vocea - iUmor

Pe tronsonul în care Vocea şi iUmor s-au interesectat (20.30 - 22.10), cifrele au fost ceva mai mari atât la Antena 1, cât şi la Pro TV.

Vocea a avut peste 1,5 milioane de persoane, în toată ţara, pe intervalul de intersecţie cu iUmor. Antena 1, de pe poziţia a treia, era urmărită de aproape 1,2 milioane de persoane.

La oraşe, Pro TV s-a apropiat de 900.000 de persoane. iUmor a pus Antena 1 pe poziţia a doua, cu aproape 580.000 de privitori.

Pe publicul comercial, Pro TV a avut o medie apropiată de cea de pe întregul interval al Vocii: 334.000 de persoane. La iUmor erau puţin peste 270.000 de persoane.

După iUmor a urmat, Mangaliţa, iar cifrele Antenei au fost mult mai mici.

Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.358.000 7,6 19,8
2 Kanal D 1.079.000 6,1 15,7
3 Antena 1 896.000 5 13,1
4 Romania TV 482.000 2,7 7
5 Antena 3 272.000 1,5 4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 827.000 8,6 22,8
2 Kanal D 513.000 5,4 14,1
3 Antena 1 443.000 4,6 12,2
4 Romania TV 248.000 2,6 6,8
5 Antena 3 141.000 1,5 3,9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 327.000 7,6 24,6
2 Antena 1 224.000 5,2 16,8
3 Kanal D 181.000 4,2 13,6
4 Digi Sport 1 60.000 1,4 4,5
5 Romania TV 39.000 0,9 2,9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    nu ati prezentat tabele pe intervalul de intersectie , deranjeaza pro tv , probabil diferenta a fost minima a unei emisiuni mari si scumpe, postacii disperati, asa imi place , nu mai au argumente ca antena e plina de batrani si alte obsesii, acum s-a schimbat situatia , la ei s-a umplut de pesedisti
  • Șerban Șerban
    Antena 1 e lider! Atrage orice categorie de vârstă cu serialele și emisiunile sale. Vor fi mereu lideri în audiențe când pe Pro TV este publicitate.
  • Expertul Expertul
    milogul scrie numai aberatii! In luna octombrie, ProTV are rating mai mare pe targetul comercial, fata de cel de pe urban, in timp ce antualeta 1 are rating egal pe cele doua targeturi. Nu stiu unde vede el public tanar la sacrificiul.
  • marian marian
    Tineretul antenei rasuflate 40 -49 de ani Lolek si Bolek , in afara de chefii pro are mai mult tineret ,Lolek zis si mile .
  • Răzvan Răzvan
    Ar fi fost corect sa postați si pe intervalul iumor!
  • mile mile
    totusi pana la miezul noptii, scuze cu live nu sunt , asa e f
  • mile mile
    e un lucru bun scaderea lalaiturilor , iumor public foarte tanar, pe 3 la national si 2 la comercial, pro tv plin de pensionari si pesedisti iar , dublu la urban decat antena , iar la comercial mult mai mica diferenta , cam toate emisiunile antenei au public tanar , chefii, sacrificiul, iumor , la pro tv cam rar vreuna

Trimite un comentariu

sus