AUDIENŢE. Vocea României a câştigat detaşat tinerii şi oraşele, cu cea de-a noua finală a show-ului de pe Pro TV. Surpriza a venit din nou de la Kanal D, care s-a clasat pe primul loc în toată ţara. La foarte mică diferenţă, dar a fost peste.
Cifrele celor Pro TV, cu Vocea şi ale Kanal D (cu Gulperi) au fost aproape aceleaşi - 1,4 milioane de urmăritori din toată ţara.
Finala în care Dragoş Moldovan, din echipa lui Chirilă, a câştigat premiul de 100.000 de euro a fost urmărită de aproximativ 1,4 milioane de români din toată ţara în fiecare minut.
La oraşe şi pe segmentul comercial, unde Pro TV s-a impus, posturile Kanal D şi Antena 1 s-au bătut pentru locurile doi şi trei.
Postul Intact a avut o ediţie iUmor - Best of (20:00-22:50), cu roasturi din sezoanele şase şi şapte, iar Kanal D a avut serialul turcesc Gulperi (20:00-23:30).
Cifrele înregistrate de finala Vocii au fost mai mici decât anul trecut, dar aproape la egalitate cu cele de acum doi ani, când pe primul loc au fost doi oameni din echipa lui Smiley (Bogdan Ioan - 2018 şi Ana Munteanu - 2017).
Ediţia din acest an a venit şi cu nişte efecte speciale inedite de realitate augmentată.
Citeşte şi: Tudor Chirilă a dat o nouă Vocea României. Câştigătorul: Dragoş Moldovan
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de 20 decembrie, pe intervalul finalei Vocea Romaniei (20.30-23.35):
NAŢIONAL. Pro TV a fost aproape la egalitate cu Kanal D cu finala sezonului nouă din Vocea României.
Postul din Pache Protopescu a ocupat poziţia secundă, dar cu cifre foarte apropiate de primul loc ocupat de Kanal D - aproximativ 1,4 milioane de telespectatori din toată ţara.
Antena 1 s-a clasat pe locul trei, cu o medie de audineţă de aproximativ 950.000 de urmăritori, pe intervalul finalei de pe Pro TV.
Postul Intact a mizat pe o ediţie Best of - iUmor cu roasturi ale unor nume ca: Andreea Marin, Carmen Tănase sau Chef Florin Dumitrescu.
URBAN. În mediul urban a fost doar Voce. Show-ul de pe Pro TV s-a impus detaşat şi a reuşit să adune aproximativ 850.000 de urmăritori în fiecare minut.
Pe locul secund s-a clasat Kanal D, care a avut o medie de 600.000 de privitori de la oraşe în fiecare minut, pe intervalul talent show-ului Pro TV.
Antena 1 a fost pe trei, cu cifre la jumătate faţă de Pro TV şi cu 200.000 de telespectatori mai puţin decât Kanal D. A scos, pe intervalul Vocii, o medie de 450.000 de priviori pe minut.
COMERCIAL. Tinerii au căutat tot Vocea României. Pro TV a fost lider pe segmentul comercial de public, de unde a adunat o medie de 335.000 de privitori în fiecare minut al finalei.
Antena 1 trecut pe Kanal D, când vine vorba de publicul comercial. Tinerii s-au uitat la roasturile de la iUmor.
Postul Intact a adunat o medie de aproximativ 215.000 de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul Vocea României.
Kanal D a fost pe trei, cu o medie de aproape 200.000 de urmăritori pe minut, pe in acelaşi interval.
Audienta posturilor TV vineri, 20 decembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.450.000 | 8.2 | 19 |
2 | Pro TV | 1.443.000 | 8.1 | 18.9 |
3 | Antena 1 | 943.000 | 5.3 | 12.4 |
4 | Romania TV | 344.000 | 1.9 | 4.5 |
5 | Antena 3 | 282.000 | 1.6 | 3.7 |
6 | Prima TV | 268.000 | 1.5 | 3.5 |
7 | DigiSport 1 | 234.000 | 1.3 | 3.1 |
8 | National TV | 164.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | TVR 1 | 159.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Pro 2 | 151.000 | 0.8 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 20 decembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 846.000 | 8.8 | 21.5 |
2 | Kanal D | 611.000 | 6.4 | 15.5 |
3 | Antena 1 | 444.000 | 4.6 | 11.3 |
4 | Romania TV | 196.000 | 2 | 5 |
5 | Antena 3 | 169.000 | 1.8 | 4.3 |
6 | DigiSport 1 | 167.000 | 1.7 | 4.2 |
7 | Prima TV | 101.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | National TV | 91.000 | 1 | 2.3 |
9 | TVR 2 | 83.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | TVR 1 | 70.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 20 decembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 336.000 | 7.8 | 24.1 |
2 | Antena 1 | 215.000 | 5 | 15.4 |
3 | Kanal D | 198.000 | 4.6 | 14.2 |
4 | DigiSport 1 | 50.000 | 1.1 | 3.6 |
5 | Prima TV | 45.000 | 1 | 3.3 |
6 | National TV | 35.000 | 0.8 | 2.5 |
7 | Romania TV | 32.000 | 0.7 | 2.3 |
8 | TVR 2 | 32.000 | 0.7 | 2.3 |
9 | Diva | 25.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
Citeşte şi:
FINALA 2017. Pro TV, lider de audienţă cu finala Vocea României. Câte persoane au urmărit show-ul
FINALA 2016. Cati romani s-au uitat la finala Vocea Romaniei. Show-ul, primul loc pe interval
FINALA 2013. Crăciun “Negru”. Finala Vocea României, depăşită de specialul cu copii al lui Dan Negru
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Dar nu inteleg câștigătorul de anul trecut de ce nu.a venit, nu asta era regula?
Finala Romanii au Talent de anul acesta a avut peste 10 rating pe toate target-urile. Antena 1 cand face o finala live ? Cand ajunge cu o finala live la 10 puncte rating ?
Oana Tache Nu m-am uitat la Vocea României până la Live-uri. După 9 ani și 9 sezoane în care echipele de producție care s-au ocupat de licența show-ului au întors pe toate părțile România și ocazional Republica Moldova în căutarea vocilor fresh; mulți au zis că Vocea devine un format perimat, că nu mai ai ce scoate din “ea”.
Nimic mai fals. Și nu pentru că o spun eu, ci cei care de aproape 10 ani își petrec serile de vineri în fata TV-ului, cei care dau sms-uri și își susțin preferații, cei pentru care Vocea României este în continuare unul din puținele show-uri de TOP de divertisment din România, cei pentru care Vocea României este tradiție.
Revenind, am prins cele 3 Live-uri de sezonul asta la Vocea României și de unde credeam înainte de finală că nu mai are ce să mă uimeasca (pe mine, omul de media care a lucrat printre altele și la acest show), finala m-a lăsat mască. Salut pe această cale echipa de producție și mai cu seama pe cei de la tehnic. Cei care au reușit să facă încă un upgrade show-ului de la PROTV: elementele de realitate augmentată folosite pe momentele solo ale finaliștilor de sezonul ăsta, merită toate aplauzele. Echipa a avut curaj, a îndrăznit să inoveze și a dus show-ul și implicit televiziunea în România la NEXT LEVEL. Da, am mai văzut AR la TV dar nu în maniera și la calitatea spectacolului reușit de PROTV aseară. O găselnița tehnologică integrată perfect într-o emisiune de divertisment plină de emoție. A ieșit arta! Și o spun sincer.
Florin Ristei
@FlorinRistei
23h23 hours ago
Vocea Romaniei - cam așa arată o producție profi! Bine de tot!
Cum adica Antena 1 nu are cu cine sa faca emisiuni live... Are 1000 de vedete, mai multe ca la Pro TV. X Factor si Te cunosc de undeva se pot face live.
Dar e frica prea mare de emisiuni live ?
XFactor se mai face la anul ?
Si o finala live de muzica, a fost peste o alta finala inregistrata; Te cunosc de undeva (tot cu muzica) pe comercial.