Skip to main content

Telekom: numărul de abonaţi TV a scăzut cu 8%. De ce şi câţi abonaţi au rămas?

 
Telekom: numărul de abonaţi TV a scăzut cu 8%. De ce şi câţi abonaţi au rămas?

Scădere a numărului de abonaţi la serviciile de televiziune în ultimul trimestru al anului trecut, anunţă Telekom.

Publicitate

Potrivit companiei de telecomunicaţii, segmentul de televiziune al Telekom a scăzut cu 8% în ultimele trei luni din 2019, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018.

În cifre absolute, au rămas abonaţi la serviciile TV un număr de 1,3 milioane de utilizatori la finalul anului trecut, adică mai puţin cu aproximativ 100.000-110.000 de abonaţi.

De ce această scădere?

Compania explică faptul că variaţia a fost determinată "în special de scăderea numărului de utilizatori de tehnologie DTH" (televiziune prin satelit, cu ajutorul unei antene "farfurie").

Numărul de abonaţi a scăzut, dar nu şi veniturile, punctează Telekom, datorită pacheteleor de servicii per abonat.

"Creşterea veniturilor pe abonat şi a numărului de utilizatori de pachete cu conţinut diversificat, a contracarat scăderea numărului de utilizatori de servicii TV şi a menţinut veniturile stabile", spun oficialii Telekom.

În acelaşi raport, Telekom vorbeşte despre datele generale ale companiei:

  • venituri de 980 de milioane de euro (+5%)
  • evoluţia numărului de angajaţi full-time: 5.029 în 2019, faţă de 6.356 în 2018 (-21%)

Scăderi mici după scoaterea Eurosport din grilă

Chiar în ultimele zile din 2019 (pe 27 decembrie, mai exact), Telekom a anunţat că scoate din grila de programe posturile Discovery/Eurosport.

Oficialii Telekom spun că ieşirea canalelor Discovery/Eurosport din grila de programe a avut un impact mic în numărul de abonaţi.

"Procentual, vorbim de o scăderea foarte puţin sesizabilă. Cred că 0,05%. În număr de abonaţi, vorbim de câteva sute", a răspuns Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidenţial Telekom Romania, la întrebarea Paginademedia.ro.

Citeşte şi: Telekom: Dacă acceptam dealul cu Discovery Eurosport preţul abonamentului ar fi crescut cu 2 euro. A scăzut numărul de abonaţi?

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Eu Eu
    FOCUS SAT este cea mai bună variantă. Preturi in lei, grila foarte bună,flexibilitate,fără factura lunară. Eu sunt foarte mulțumit de ei
  • 121 121
    @un privitor
    Sa fie mai mulți,dar Telekomul scuza-mă e slab comparativ cu digi și chiar upc
  • constantin lambert zapp constantin lambert zapp
    Eu sunt mulțumit de internet pe mobil, de la Telekom. Chiar și cu 3G.
  • Catalin Alexandru Catalin Alexandru
    Ultima gaselnita de marire a preturilor cu 2 RON si posibilitatea denuntarii unilaterale da posibilitatea de a face o filtrare a clientilor care sunt dispusi de mearga in continuare cu ei. Apele sunt destul de tulburi in prezent, cine cumpara, va cumpara atat activele cat si baza de clienti. Astfel fac o imagine cat mai clara a ceea ce au sa vanda.
  • DODO DODO
    toti sint la fel-urmaresc doar cistigul -calitatea = 0 trebuie sa plateasca prostii ! eu personal stau 80 % din timp pe net si restul la tv .Prevad ca in curind multa lume se va refugia pe net pentru ca aici poti sa alegi nu sa inghiti porcariile care ti se baga pe git Se poate salva doar cablistii care vor gasi solutia sa ofere abonatilor posibilitatea sa-si faca singuri pachetul Asta ar duce si la mobilizarea posturilor tv sa bage mina in buzunar si sa cumpere emisiuni si filme de calitate nu ca acum cind vedem filme reluate la nesfirsit emisiuni de mai mare jena doar ca sint achizitionate pe bani putini Cind vor vedea ca nu-i prea vrea lumea atunci sigur vor schimba macazul ( in bine )
  • un privitor un privitor
    Nu va mai bucurati ca proastele daca dispare telekom. Vreti sa existe un singur provider? Un singur furnizor? Duceti dorul pcr-ului? Eu mi-as dori sa fie cat mai multe firme de cablu sa vina sa ma roage in fiecare zi sa ma abonez la serviciile lor.
  • Tudor Tudor
    Sant abonat la telekom din 2009 inainte am fost abonat la alt operator care au scos cateva programe și ami pare rau pt ca nu am rămas la ei .La începutul contractului plăteam 38 ron în prezent plătesc 54 mai am 3 luni si abia astept sa scap de dansi.Au facut tot posibilul sa le fie bine lor nu celor abonati sa va fie rusine domnilor.
  • sevastre geanina sevastre geanina
    Foarte mulți au rămas la Telekom pentru că nu au ce alege altceva.Eu,de exemplu,stând la sat,nu am internet prin fibră și a trebuit să fac contract cu Telekom, care au internetul prin telefon fix și am ales pachetul complet.Dacă ar fi să am de unde alege ,aș pleca și mâine.Și sunt foarte mulți in situația mea.Așa că,să nu se laude degeaba. Canalele scoase din grilă erau favoritele mele.
  • Mile Mile
    Nu plânge nimeni dupa discovery deci
  • Expertul Expertul
    Am reziliat saptamana trecuta, contractul cu Telekom. Luna aceasta, se poate rezilia fara penalitati, avand in vedere ca din 1 martie telekom a marit preturile. Pentru cei interesati se poate rezilia si online prin e-mail la: [email protected] In e-mail trebuie atasat formularul pentru rezilieri disponibil pe www.telekom.ro insotit de fotografie dupa cartea de identitate a titularului de contract.
  • Anton Butacu Anton Butacu
    Cum ar trebuii sa procedez pentru a rezilia contractul,? 9
  • Gaetano Gaetano
    Din 2 februarie trăiesc "experiențe separat" nu "experiențe împreună".
  • piticu vigilent piticu vigilent
    Ma da astia nu mai pleaca? Sa vedem cati mai raman la ei dupa martie cand scumpesc iar abonamentele/serviciu nu pe pachet. Si de cand cu euro sa vedeti facturi la 5 lei/euro. Asta cu plecarea e ciudata pentru ca au parteneriat cu Alior Bank care a dat Telekombanking asa ca nu stiu daca pleaca sau au facut doar arogante sa vada cati plang dupa ei. Oricum clientii sunt in scadere si povara ramane pe cei care au ramas. Eu inclusiv :))
  • daniel daniel
    Eu am reziliat ieri contractul, deci nu apar in statistica :)) da .. ei nu pierd nimic, pt ca au plecat 8% din abonati, iar restul care au ramas platesc facturi cu pana la 30% mai mari. Dar vor pleca toti ... RCS RDS nu sta nici ea mai bine, are problemele ei, websiteul pare ca dupa razboi si daca am mai fi in 1999 chiar ar arata bine, insa surprinzator pt RCS RDS noi suntem in 20-20.
  • Valy Stefan Valy Stefan
    Se se ducă Telekom unde s-a dus bunica, și sa vina când o veni...... strabunica..... Am ales Focus Sat, deoarece nu am avut probleme cu ei..... Sunt transparenți, corecți, fata de client...... Grila de programe o alege clientul când dorește....
    Cat despre Telekom,...... și-au săpat singuri groapa..... au tratat cu indiferenta solicitările clienților, au mărit nejustificat tarifele, serviciilor, au scăzut calitatea, iar acum, precum un câine rănit, cei de la Telekom stau un fund și își ling rănile.... Telekom va culege roadele propriilor lor acțiuni...

Trimite un comentariu

sus