Dan Finţescu (DJ, producător, realizator radio) şi Marian Hurducaş (podcaster, consultant marketing-comunicare) pun bazele unei noi producţii audio: un podcast de ficţiune. Producţia va avea şi o formă de publicitate nouă: product placement audio.
Detalii în continuare:
Podcastul se numeşte Murdar, iar primele două episoade vor fi lansate azi, 19 iunie.
Povestea prezintă viaţa din Bucureşti, post-pandemie, într-un scenariu în care economia globală a fost grav afectată de criza declanşată de Covid-19.
Serialul va avea în primul sezon 24 de episoade. Va fi câte unul pe săptămână.
Din proiect mai fac parte şi Vlad „Illustrescu” Dumitrescu (grafică) şi Tudor Marciu (sound design).
O nouă formă de publicitate: Brandurile pot fi parte din poveste
Podcastul Murdar aduce şi o nouă forma de publicitate, anunţă reprezentanţii reţelei Thinkdigital, care vinde proiectul. Este vorba despre „product placement audio”, adică brandurile pot fi parte din poveste.
Iuliana Ghiorghiţă, director media al Thinkdigital:
„Proiectul deschide şi o nouă platformă de comunicare pentru branduri, care pot fi parte activă din poveste, printr-o integrare nativă în producţia audio care este, de departe, cea mai complexă realizată până acum noua piaţă de podcasting din România”, spunea aceasta.
Marian Hurducaş, coordonatorul comunicării proiectului:
„Integrarea în comunicare a partenerilor va fi făcută fără a afecta povestea, pentru un număr limitat de parteneri, într-un mod deja testat pe plan global în producţii pe care le vedem, de exemplu, pe Netflix.
Diferenţa este că, în cazul producţiei noastre, le vom auzi dar şi vedea, în declinările grafice ale poveştii pe care le vom distribui în media digitală”, spune podcasterul.
Trimite un comentariu