TOP. Care sunt influencerii preferaţi ai românilor în social media, la început de toamnă? Inna, Smiley, Adelina Pestriţu sau Dorian Popa ocupă poziţii fruntaşe şi sunt cele mai populare personaje de pe internet, arată un top al agenţiei Starcom Media.
Liderii categoriilor, fiecare pe zona sa, sunt:
- Cântăreaţa Inna ocupă primul loc în clasamentul general, dar şi la secţiunea muzică. Următoarea poziţie în clasamentul general a fost ocupat de Smiley (care e locul doi şi în categoria muzică).
- Smiley şi-a îmbunătăţit semnificativ performanţele în YouTube cu clipuri în care îşi prezintă activităţile de zi cu zi, iar cel mai vizionat este cel în care vorbeşte împreună cu Gina Pistol despre viitorul lor copil: peste 2 milioane de vizualizări şi 75 de mii de aprecieri, explică Starcom.
- Adelina Pestriţu este cel mai popular nume în zona de Fashion and Beauty, urmată de Alina Ceuşan.
- Dorian Popa are primul loc în categoria vedetele de televiziune, iar Mircea Bravo este lider la divertisment. Faţă alte luni, Selly nu mai este primul loc în categoria entertainment.
- Nu în ultimul rând, Maxinfinite şi iRaphahell sunt cele mai populare nume din industria de gaming.
- Andrei Deiu, antrenor de fitness, a ocupat primul loc pe Instagram. Are o comunitate puternică pe Instagram, dar şi un engagement foarte pronunţat al fanilor. Faţă de luna iunie, contul lui Andrei a crescut cu aproape 19 mii de urmăritori.
Reamintim că Starcom analizează prezenţa celor mai urmărite conturi pe cele trei mari platforme din online - Facebook, Instagram şi Youtube – dar şi anvergura canalului şi engagement-ul comunităţilor fiecărui cont.
George Muşat, Starcom Data Strategy & Analytics Manager, a spus:
„Odată cu începerea noului an şcolar, topul celebrităţilor din social media arată schimbări interesante în ceea ce priveşte preferinţele consumatorilor acestui gen de conţinut. Facebook, platforma preferată de grupele superioare de vârstă, are o creştere a engagement-ului de peste 11%.
Pe de altă parte, Instagram şi YouTube, platforme preferate mai mult de tineri, înregistrează o scădere semnificativă, de peste 10% a engagement-ului: -12% pe Instagram, peste 17% (7,5 milioane) în cazul numărului de clipuri vizionate pe Youtube.”
Trimite un comentariu