Televiziunea pierde teren în favoarea online-ului. Cel puţin în America, acolo unde audienţa emisiunilor din „Noaptea Alegerilor” (Election Night) a scăzut vertiginos faţă de cea din 2016, notează publicaţia Variety.
Conform sursei citate, la alegerile din 2020 s-au uitat 56,9 milioane de americani. Sunt cifre în scădere cu 20% faţă de 2016. Acum patru ani erau în faţa televizoarelor nu mai puţin de 71,4 milioane de telespectatori din SUA.
Cea mai urmărită televiziune în Election Night a fost, de departe, Fox News, care a avut 13,6 milioane de privitori. A urmat CNN cu 9 milioane şi MSNBC cu 7,3 milioane. ABC a fost pe poziţia a patra - 7,3 milioane de telespectatori, urmată de NBC (6,1 milioane) şi CBC (4,3 milioane).
Ca o comparaţie, NBC a fost cea mai vizionată televiziune în urmă cu patru ani, cu 12,1 milioane de telespectatori, în timp ce Fox News a avut 11,5 milioane.
Anul acesta Fox News a condus pe segmentul de public cu vârste cuprinse între 25 şi 54 de ani. A avut 4,9 milioane de privitori, depăşind CNN care înregistra o audienţă de 4,4 milioane de urmăritori.
Recordul de audienţă pentru televiziuni s-a înregistrat la alegerile electorale din 2008, atunci când 71,5 milioane de oameni urmăreau victoria istorică a lui Barack Obama.
Despre audienţa televiziunilor americane de alegeri a scris şi Dan Negru, pe Facebook:
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
In Romania cand ? Noi am ramas tot la categoria 18-49...