Au întors-o din drum. Jurnalista Roxana Hulpe rămâne la Pro TV, după ce, iniţial, ajunsese la un acord de principiu pentru a trece la postul Prima TV.
Hulpe urma să prezinte un jurnal la Prima TV - cel din weekend, după cum Paginademedia.ro a scris aici. Şi Pro TV i-a oferit prezentare de jurnal, tot în weekend.
Din 15 noiembrie, Roxana Hulpe va prezenta Ştirile Pro TV de dimineaţă (de la ora 7.00), în fiecare duminică, alături de Cosmin Stan, după cum anunţă azi chiar Pro TV.
În cursul săptămânii, la pupitrul Ştirilor de dimineaţă sunt Andreea Marinescu, Lavinia Petrea şi Mihai Dedu.
Hulpe intră la prezentare, dar rămâne şi reporter de teren.
Ce spune Roxana Hulpe:
”Am ajuns la pupitrul Ştirilor PRO TV, aici unde sunt toţi colegii mei din redacţie pe care îi vedeţi zi de zi. Care investighează, documentează, întreabă şi vă aduc cele mai importante informaţii cu aceeaşi dăruire şi precizie. Ei vă aduc zilnic cele mai urmărite şi apreciate ştiri din România.
Documentate în detaliu şi privite mereu din toate unghiurile, astfel încât realitatea să ajungă, aşa cum sunteţi obişnuiţi de 25 de ani, neştirbită în casele dumneavoastră. De aceea rolul pe care îl primesc acum este atât de încărcat de responsabilitate, pentru că voi prezenta munca celor mai buni reporteri, operatori şi editori din România.
E o responsabilitate uriaşă pentru mine, dar şi o bucurie imensă să intru, în anul în care PRO TV împlineşte 25 de ani, în fiecare duminică în casele dumneavoastră pentru a vă aduce alături de jurnalistul Cosmin Stan primele ştiri ale zilei.
Rămân însă şi pe teren ca reporter şi voi continua zi de zi să aflu, să ştiu, să înţeleg, să vă arăt realitatea în imaginile supinse de colegii operatori”.
Roxana Hulpe Carte de vizită:
- A venit la Pro TV în urmă cu cinci ani, ca reporter pe social. Ulterior s-a specializat pe educaţie.
- Înainte de Pro TV, a lucrat la TVR Cluj, aproape doi ani şi la începuturile Look TV, post deţinut la acea vreme de Arpad Paszkany.
- Este absolventă a facultăţilor de Litere şi de Geografie, instituţii ale Universităţii Babes-Bolyai.
GALERIE FOTO.
Citeşte şi: Roxana Hulpe pleacă de la Pro TV. Direcţia?
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Revenind; salariile sunt mult sub nivelurile practicate în "industrie" in special când ne referim la cei care lucrează în Tehnic, IT și Productie. Foarte mulți specialiști migrează către studiourile individuale care produc exclusiv pentru online, sau în companiile multinaționale din tehnologie și nu numai din tehnologie unde nivelul salarial este dublul sau chiar triplul celor din televiziunile clasice. De ce? Am spus în primul rand, dar reiau, bugetele de publicitate alocate pentru TV sunt în continua scădere deoarece acestea migrează în online. Au trecut vremurile când se spunea: "Dacă nu îți convine poți pleca, oricum, la poarta sunt o suta care așteaptă!" peste tot, la unison, și în ProTV și în Intact și la Dogan sau RCS.
De ce nu cresc salariile și de ce pleacă resursa umana din TV este simplu. Scad bugetele din publicitate iar managementul nu are capacitatea sau experienta necesara sa se adapteze noului context. Pentru cei care care urmăresc acest site pentru cifrele de audienta ar fi bine sa faceți o scurta analiza asupra acestor numere de-a lungul timpului. Va mai aduceți aminte când RGT făcea rating 30 și share 55%? La acel share de 55% vorbeam în realitate de aproape 4 - 4.5 milioane de TV-uri deschise pe RGT. Astazi la un share de 50% (greu de atins insa) vorbim de un număr de 3 milioane de TV-uri deschise. Pandemia a mai reglat aceste lucruri dar oricum business-urile au probleme și pandemie nu va fi la nesfârșit. Asta e dovada clar ca lumea nu mai consuma TV clasic. De-asta nu sunt bani! Iar acest proces se va accentua. E nevoie de management de calitate și de adaptarea business-ului la noile comportamente ale populației. O alta chestiune interesantă este specificul pieței din Roamania. De exemplu, la o populație de 20 de milioane de locuitori piața de publicitate nu reuseste sa depășească 400-450 milioane de euro cu foarte mulți jucători în piata, spre deosebire de piața din Cehia, de exemplu, unde la o populatie de 10 milioane de locuitori (jumătate din cea a Romaniei) "cașcavalul" are frecvent 1 miliard de euro și cu mult mai putini jucători; nu mai vorbim de cea din Polonia. Care este concluzia? Suntem încă săraci ca stat iar amestecul politic în media este încă puternic fapt ce va face ca ce slabi sa nu dispară din piață, piața sa nu genereze o concurenta bazata pe calitate și inovație și drept consecință remunerațiile resursei umane sa aibă încă mult de suferit. Nu trebui sa ne mire aceasta migrare a resursei umane. Este greu acum sa mai fidelizezi resursa umana din media pentru ca ceea ce se ofere este prea puțin iar în final doar calitatea, în ceea ce-i privește pe telespectatori, și veniturile resursei umane, în ceea ce-i privește pe angajații din industri, vor avea de suferit sau vor părăsi domeniul!