Audienţe. Sezonul 16 Te cunosc de undeva s-a încheiat pe primul loc doar la oraşe şi pe locul doi pe celelalte două segmente de public: naţional şi comercial. În seara cu finala show-ului transformărilor, Survivor era principalul program TV în ţară şi pe segmentul tinerilor.
Finala sezonului 16 Te cunosc de undeva a fost câştigată de Adriana Trandafir şi Romică Ţociu. Cei doi s-au transformat în Liza Minnelli şi Joel Grey. Emisiunea prezentată de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi a durat mai bine de trei ore şi a câştigat „la mustaţă” prima poziţie la oraşe. În ţară, emisiunea de pe Antena 1 era urmărită de peste 1,3 milioane de români.
Survivor a câştigat detaşat pe naţional şi comercial. Aproximativ 1,6 milioane de telespectatori se uitau la duelul dintre Faimoşi şi Războinici, la nivelul întregii ţări.
Pro TV miza pe două filme: „Răzbunătorii” şi „Control parental”.
Ca de obicei, Pro TV a avut prima poziţie, la mare distanţă, pe segmentul ştirilor (de exemplu, la nivelul întregii ţări, la Ştirile Pro TV erau peste 900.000 de români, faţă de 630.000 la Observatorul Antenei 1.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul finalei sezonului 16 Te cunosc de undeva (20:00-23:25):
Naţional. Sezonul 16 Te cunosc de undeva a pus Antena 1 pe locul doi la nivelul întregii ţări, cu 1.313.000 de telespectatori.
Programul preferat al românilor era Survivor de pe Kanal D - 1.600.000 de privitori. Podiumul era completat de Pro TV - 770.000 de urmăritori.
Urban. Mai bine a stat la oraşe emisiunea Antenei 1. Finala Te cunosc de undeva a câştigat la limită duelul cu Survivor de pe Kanal D.
Aproximativ 770.000 de telespectatori se uitau pe Antena 1, iar 754.000 de privitori pe Kanal D. La mare distanţă era pe locul trei Pro TV - 408.00 de urmăritori.
Comercial. Un nou loc doi pentru Te cunosc de undeva. Show-ul prezentat de Cosmin Seleşi şi Alina Puşcaş se clasa pe locul secund pe segmentul tinerilor, cu 219.000 de telespectatori.
Kanal D şi Survivor au terminat seara pe prima poziţie - 303.000 de privitori. Pro TV completa podiumul - 205.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 15 mai, pe intervalul finalei Te cunosc de undeva (20:00-23:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.600.000 | 9.1 | 22.6 |
2 | Antena 1 | 1.313.000 | 7.4 | 18.5 |
3 | Pro TV | 770.000 | 4.4 | 10.9 |
4 | Romania TV | 379.000 | 2.1 | 5.3 |
5 | DigiSport 1 | 327.000 | 1.9 | 4.6 |
6 | Antena 3 | 272.000 | 1.5 | 3.8 |
7 | TVR 1 | 210.000 | 1.2 | 3.0 |
8 | National TV | 121.000 | 0.7 | 1.7 |
9 | TVR 2 | 118.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Prima TV | 105.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 15 mai, pe intervalul finalei Te cunosc de undeva (20:00-23:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 770.000 | 8.0 | 21.2 |
2 | Kanal D | 754.000 | 7.9 | 20.7 |
3 | Pro TV | 408.000 | 4.3 | 11.2 |
4 | Romania TV | 179.000 | 1.9 | 4.9 |
5 | Antena 3 | 166.000 | 1.7 | 4.5 |
6 | DigiSport 1 | 165.000 | 1.7 | 4.5 |
7 | TVR 1 | 86.000 | 0.9 | 2.4 |
8 | TVR 2 | 72.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Diva | 60.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Pro 2 | 55.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 15 mai, pe intervalul finalei Te cunosc de undeva (20:00-23:25), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persaone | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 303.000 | 7.2 | 26.1 |
2 | Antena 1 | 219.000 | 5.2 | 18.9 |
3 | Pro TV | 205.000 | 4.9 | 17.7 |
4 | DigiSport 1 | 37.000 | 0.9 | 3.2 |
5 | TVR 1 | 20.000 | 0.5 | 1.8 |
6 | Pro 2 | 17.000 | 0.4 | 1.4 |
7 | Antena 3 | 16.000 | 0.4 | 1.4 |
8 | Boomerang | 16.000 | 0.4 | 1.4 |
9 | AMC | 15.000 | 0.4 | 1.3 |
10 | Digi 24 | 15.000 | 0.3 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Foarte slab pentru Antena 1.
8 pe urban si 5 pe comercial urban. 3 puncte diferenta. Nu postacilor antenisti pensionari ?