În ultimele seri, în contextul războiului din Ucraina, intervenţiile Breaking news au dominat programele de la televiziuni şi au făcut schimbări radicale în peisajul audienţelor de la noi.
Românii continuă să stea cu ochii pe ştiri, să afle ultimele noutăţi din războiul iniţiat de Rusia. Jurnalele posturilor dedicate, dar şi cele ale televiziunilor generaliste au făcut audienţe peste media obişnuită.
Pe ce posturi au urmărit românii ştirile serii, în prime-time? Cei mai mulţi s-au uitat la Pro TV - peste două milioane. Pe locul doi a fost Observatorul Antenei 1, cu cifre la jumătate (un milion de privitori), iar pe trei jurnalul de la Kanal D, cu peste 800.000 de telespectatori.
Ce s-a întâmplat după programul ştirilor? Într-o seară cu Breaking news, Survivor s-a menţinut pe primul loc, însă cu o audienţă sub media obişnuită.
Pe de altă parte, Antena 3 a trecut peste „sora“ lui, Antena 1, atât la nivel naţional, cât şi la oraşe.
Cele mai urmărite posturi de ştiri, la nivel naţional, pe intervalul Survivor:
- Antena 3 - 624.000 de telespectatori
- România TV - 386.000 de telespectatori
- Digi 24 - 256.000 de telespectatori
- Realitatea Plus - 201.000 de telespectatori
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul Survivor, (20.30-24.00):
NAŢIONAL. Survivor s-a menţinut pe primul loc în topul audienţelor, însă cu cifre mai mici faţă de ediţiile precedente.
Astfel, marţi seară, aproape 1,7 milioane de români s-au uitat la show-ul din Republica Dominicană de la Pro TV (1.694.000, mai precis).
Pe locul doi s-a clasat Kanal D care a difuzat, în acest interval, serialul turcesc Fiica Ambasadorului până la ora 23.00 şi apoi serialul Ramo. Puţin peste un milion de fani ai filmelor turceşti au urmărit aceste producţii - 1.020.000.
Surprinzător, pe trei a urcat televiziunea de ştiri Antena 3, înaintea „surorii“ sale, Antena 1. Astfel, 624.000 de români au ales Breaking News, cu 50.000 mai mulţi faţă de cei care s-au uitat la Chefi fără limite.
URBAN. Survivor a rămas prima alegere şi a celor de la oraşe. Show-ul de la Pro TV a fost urmărit 857.000 de români, în timp ce la serialele turceşti de la Kanal D s-au uitat 437.000.
Emisiunea Chefi fără limite a fost depăşită şi pe acest segment de programele de ştiri de la Antena 3, care a avut cu 70.000 mai mulţi telespectatori.
Astfel, la Antena 1 s-au uitat 324.000 de români, în timp ce la Antena 3 - 395.000.
COMERCIAL. Pro TV a rămas liderul serii şi pe acest segment de public, însă locul doi a fost adjudecat, de data asta, de Antena 1.
Astfel, dacă la Survivor s-au uitat aproape jumătate de milion de tineri de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani (425.000, mai exact), audienţa Chefi fără limite
a fost la jumătate. Show-ului culinar a fost urmărit de 189.000 de persoane.
Antena 3 s-a menţinut pe trei şi pe acest segment, cu 143.000 de telespectatori, peste Kanal D care a avut puţin peste o sută de mii (103.000, mai precis).
Audienţa posturilor TV de marţi, 1 martie, pe intervalul Survivor (20:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.694.000 | 9.6 | 23.2 |
2 | Kanal D | 1.020.000 | 5.8 | 14.0 |
3 | Antena 3 | 624.000 | 3.5 | 8.6 |
4 | Antena 1 | 587.000 | 3.3 | 8.1 |
5 | Romania TV | 386.000 | 2.2 | 5.3 |
6 | Digi 24 | 256.000 | 1.5 | 3.5 |
7 | Prima TV | 234.000 | 1.3 | 3.2 |
8 | Pro Cinema | 208.000 | 1.2 | 2.8 |
9 | Realitatea Plus | 201.000 | 1.1 | 2.8 |
10 | DigiSport 1 | 160.000 | 0.9 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 1 martie, pe intervalul Survivor (20:30 - 00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 857.000 | 9.0 | 22.0 |
2 | Kanal D | 437.000 | 4.6 | 11.2 |
3 | Antena 3 | 395.000 | 4.2 | 10.1 |
4 | Antena 1 | 324.000 | 3.4 | 8.3 |
5 | Romania TV | 209.000 | 2.2 | 5.4 |
6 | Digi 24 | 163.000 | 1.7 | 4.2 |
7 | Prima TV | 155.000 | 1.6 | 4.0 |
8 | Realitatea Plus | 112.000 | 1.2 | 2.9 |
9 | DigiSport 1 | 104.000 | 1.1 | 2.7 |
10 | Pro Cinema | 101.000 | 1.1 | 2.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 1 martie, pe intervalul Survivor (20:30-00:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 425.000 | 8.9 | 25.4 |
2 | Antena 1 | 189.000 | 4.0 | 11.3 |
3 | Antena 3 | 143.000 | 3.0 | 8.5 |
4 | Kanal D | 103.000 | 2.2 | 6.2 |
5 | Digi 24 | 97.000 | 2.0 | 5.8 |
6 | Romania TV | 75.000 | 1.6 | 4.5 |
7 | Prima TV | 71.000 | 1.5 | 4.2 |
8 | Pro Cinema | 57.000 | 1.2 | 3.4 |
9 | Realitatea Plus | 48.000 | 1.0 | 2.9 |
10 | DigiSport 1 | 43.000 | 0.9 | 2.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Ştirile Pro TV, cele mai urmărite
Serile cu breaking news sunt atipice pentru posturile de televiziune, aşa că au produs modificări majore în clasamentul audienţelor.
Cum era de aşteptat, românii s-au uitat mai mult şi mai des zilele acestea la programele de ştiri, dornici să afle noutăţi legate de războiul din Ucraina.
Pe ce post au ţinut românii televizoarele deschise la ora 19.00?
Cele mai urmărite au fost Ştirile Pro TV, cu o audienţă de peste două milioane de persoane (2.059.000, mai exact), la nivel naţional.
Pe locul doi a fost Observatorul Antenei 1, cu cifre la jumătate - 1.091.000 de telespectori din întreaga ţară.
Următorul în topul preferinţelor a fost jurnalul de la Kanal D, cu 827.000 de privitori.
Televiziunea de ştiri Antena 3 a fost pe locul patru, în intervalul 19.00-20.30, cu aproape 600.000 de urmăritori (589.000).
De asemenea, la România TV (locul cinci) s-au uitat 431.000 de români, iar la Digi 24 - 248.000 (locul opt).
Audienţa posturilor TV de marţi, 1 martie, pe intervalul principalelor jurnale de ştiri (19:00-20:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.059.000 | 11.7 | 24.4 |
2 | Antena 1 | 1.091.000 | 6.2 | 13.0 |
3 | Kanal D | 827.000 | 4.7 | 9.8 |
4 | Antena 3 | 589.000 | 3.3 | 7.0 |
5 | Romania TV | 431.000 | 2.4 | 5.1 |
6 | Happy Channel | 355.000 | 2.0 | 4.2 |
7 | Antena Stars | 292.000 | 1.7 | 3.5 |
8 | Digi 24 | 248.000 | 1.4 | 2.9 |
9 | National TV | 227.000 | 1.3 | 2.7 |
10 | DigiSport 1 | 223.000 | 1.3 | 2.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 1 martie, pe intervalul principalelor jurnale de ştiri (19:00-20:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.052.000 | 11.1 | 24.7 |
2 | Antena 1 | 481.000 | 5.1 | 11.3 |
3 | Antena 3 | 350.000 | 3.7 | 8.2 |
4 | Kanal D | 315.000 | 3.3 | 7.4 |
5 | Romania TV | 240.000 | 2.5 | 5.6 |
6 | Digi 24 | 196.000 | 2.1 | 4.6 |
7 | Happy Channel | 195.000 | 2.0 | 4.6 |
8 | DigiSport 1 | 157.000 | 1.7 | 3.7 |
9 | Antena Stars | 154.000 | 1.6 | 3.6 |
10 | National TV | 129.000 | 1.4 | 3.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 1 martie, pe intervalul principalelor jurnale de ştiri (19:00-20:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 514.000 | 10.8 | 29.5 |
2 | Antena 1 | 233.000 | 4.9 | 13.4 |
3 | Antena 3 | 129.000 | 2.7 | 7.4 |
4 | Digi 24 | 122.000 | 2.6 | 7.0 |
5 | Kanal D | 107.000 | 2.3 | 6.1 |
6 | Romania TV | 73.000 | 1.5 | 4.2 |
7 | DigiSport 1 | 61.000 | 1.3 | 3.5 |
8 | Antena Stars | 56.000 | 1.2 | 3.2 |
9 | Happy Channel | 50.000 | 1.1 | 2.9 |
10 | National TV | 41.000 | 0.9 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Ce visezi postac ? 3,3 national si 2,7 comercial. Pensionarii nu postac ?
Dar lasa Antenuta 3. Zi de Bucatarii Zero. Sub MasterChef. Aici dezastru monumental !