AUDIENŢE. Belgia - Italia a fost meciul cu cea mai mare audienţă din sferturi, până acum. Dat aseară pe Pro TV, până aproape de miezul nopţii, s-a apropiat de două milioane de români pe minut.
Cifrele au fost mult peste locurile următoare, mai ales faţă de locul al treilea, ocupat e Antena 1. Kanal D a avut aseară Survivor, iar Antena 1 animaţia Ferdinand, apoi filmul O noapte la muzeu.
De notat poziţia foarte bună a canalului de nişă TV 1000, un post de filme, care a ocupat pe publicul comercial poziţia a patra! Cu ce, în continuare!
Înainte de Belgia - Italia (scor 1-2), Pro TV a mai difuzat o partidă din sferturi, Elveţia - Spania (2-4 după 11 metri).
În acest articol, audienţele detaliate ale meciului Belgia - Italia. Datele partidei Elveţia - Spania, dar şi audienţele tuturor meciurilor de la Euro, aici.
CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Belgia-Italia (22:00-00:00):
Naţional. La meciul Belgia - Italia s-au uitat peste 1,4 milioane de români în fiecare minut. Pro TV a fost pe primul loc, la distanţă de 400.000 de telespectatori de Survivor (Kanal D).
Antena 1 a fost mult în urmă (cu audienţe de aproape patru ori mai mici decât meciul). Antena 1 a contracarat, ca şi la alte meciuri, cu o "alternativă": producţii pentru copii şi familie. Animaţia Ferdinand şi, de la 22.30, filmul O noapte la muzeu.
Urban. Cei mai mulţi telespectatori ai meciului au fost de la oraşe: peste jumătate, adică aproape 1,1 milioane de persoane din totalul de 1,8 milioane.
La oraşe, Kanal D, cu Survivor, a fost tot cam la 400.000 de telespectatori distanţă. Antena 1 s-a apropiat de 300.000 de persoane, adică de aproape patru ori sub meciul de pe Pro TV.
Comercial. Pe publicul între 18 şi 49 de ani, audienţa meciului Belgia - Italia, de pe Pro TV, a fost de peste două ori mai mare decât cifrele Kanal D şi de trei ori peste Antena 1.
În cifre absolute: 440.000 de telespcetatori tineri la meci (la Antena 1 erau 150.000 şi la Kanal D - 200.000).
Cota de piaţă a meciului a fost de aproape 40%: adică aproape 40% dintre tinerii cu televizoarele deschise se uitau la partida Belgia - Italia de pe Pro TV.
Surpriza a venit de la TV 1000. Postul de filme a fost pe locul al patrulea, cu filmul Dispărută fără urmă, regisat de Ben Affleck, cu Morgan Freeman şi Ed Harris.
Cifrele absolute nu sunt mari (27.0000 de tineri a avut TV 1000), dar este de notat că a fost peste România TV, Comedy Central (de asemenea un post de nişă bine plasat în rândul tinerilor), Prima TV sau Digi 24.
Vezi aici Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X
Audienta posturilor TV vineri, 2 iulie, pe intervalul meciului Belgia - Italia (22:00-00:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.814.000 | 10,3 | 27,6 |
2 | Kanal D | 1.432.000 | 8,1 | 21,8 |
3 | Antena 1 | 523.000 | 3,0 | 8,0 |
4 | Romania TV | 310.000 | 1,8 | 4,7 |
5 | Antena 3 | 267.000 | 1,5 | 4,1 |
6 | National TV | 156.000 | 0,9 | 2,4 |
7 | Happy Channel | 128.000 | 0,7 | 2,0 |
8 | TVR 1 | 123.000 | 0,7 | 1,9 |
9 | Pro 2 | 117.000 | 0,7 | 1,8 |
10 | Antena Stars | 112.000 | 0,6 | 1,7 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV vineri, 2 iulie, pe intervalul meciului Belgia - Italia (22:00-00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.067.000 | 11,1 | 31,0 |
2 | Kanal D | 618.000 | 6,5 | 17,9 |
3 | Antena 1 | 292.000 | 3,0 | 8,5 |
4 | Romania TV | 172.000 | 1,8 | 5,0 |
5 | Antena 3 | 150.000 | 1,6 | 4,4 |
6 | Happy Channel | 72.000 | 0,7 | 2,1 |
7 | National TV | 68.000 | 0,7 | 2,0 |
8 | Antena Stars | 59.000 | 0,6 | 1,7 |
9 | Pro 2 | 59.000 | 0,6 | 1,7 |
10 | Diva | 58.000 | 0,6 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 2 iulie, pe intervalul meciului Belgia - Italia (22:00-00:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 442.000 | 10,5 | 37,6 |
2 | Kanal D | 202.000 | 4,8 | 17,2 |
3 | Antena 1 | 150.000 | 3,6 | 12,8 |
4 | TV1000 | 27.000 | 0,6 | 2,3 |
5 | Romania TV | 24.000 | 0,6 | 2,0 |
6 | Comedy Central | 24.000 | 0,6 | 2,0 |
7 | Prima TV | 21.000 | 0,5 | 1,8 |
8 | Digi 24 | 20.000 | 0,5 | 1,7 |
9 | National TV | 19.000 | 0,5 | 1,6 |
10 | Antena Stars | 15.000 | 0,4 | 1,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
O bataie de joc.