TOTUL despre DIGITAL OUTDOOR. "Nu am fost nici în pandemie speriat cum am fost de data asta", spune Dio Boacă, de la Phoenix Media, despre frământările politice ale sfârşitului de an. "Ne-a trecut glonţul pe la ureche, dar pare că scăpăm din încercarea aceasta", continuă el.
De ce spune asta?
Pentru că atunci când "economia merge bine, şi publicitatea merge bine".
Dio Boacă: În momentul în care te deconectezi de Europa, te-ai deconectat de tot. România este o ţară care este deja în Europa, o ţară europeană, în care fondurile, investiţiile, multinaţionalele, toate vin la noi în ţară pentru că avem o stabilitate, pentru că avem nişte valori pro-atlantice şi pro-europene. Ei ştiu că vin şi îşi investesc banii în siguranţă, că nu poate veni cineva să spună "de mâine nu mai îmi convine că eşti 100% acţionar."
Toată piaţa de publicitate, nu numai outdoorul, suntem foarte legaţi de investiţiile şi de cheltuielile de marketing pe care le fac clienţii noştri în piaţă.
În ciuda agitaţiei politice, anul 2024 a fost "un an frumos" pentru industria de publicitate, este de părere Dio Boacă. "Frumos" pentru că a fost pe creştere, iar tendinţa se menţine. Şi va fi semnificativă: "doi digiţi" în 2024, doi digiţi câţiva ani de acum încolo.
Un episod special de Crăciun din seria DOOH - Totul despre Digital Outdoor.
VIDEO. Dio Boacă, anul 2024 în outdoor şi "glonţul care ne-a trcut pe la ureche"