Skip to main content

Ce fac cei care văd o reclamă outdoor? Peste o treime au căutat brandul pe Google

 
Ce fac cei care văd o reclamă outdoor? Peste o treime au căutat brandul pe Google

Studiu despre reacţia audienţei la reclamele outdoor. Ce se întâmplă după ce publicul este expus la publicitatea OOH?

Publicitate

Unul dintre aspectele notabile ale studiului este că 44% dintre cei care au observat o reclamă OOH au folosit ulterior motoarele de căutare, precum Google, pentru a căuta informaţii suplimentare despre brandul promovat. 

Studiul, scrie Phoenix News, a fost realizat de către Morning Consult şi OAAA.

Conform cercetării, 29% din cei care au reacţionat la reclamele OOH au căutat brandul respectiv pe platformele de socializare.

De asemenea, publicul a răspuns pozitiv la reclamele OOH prin vizite pe site-urile web ale brandurilor promovate, cu 29% dintre respondenţi care au făcut acest lucru.

Studiul atrage atenţia asupra detaliilor importante într-o campanie outdoor, pentru un impact mai mare: 

- un hashtag pus în reclamă (pentru o căutare mai eficientă pe reţelele sociale)

- coduri QR

- adresa de web a brandului

Citeşte articolul detaliat, pe Phoenix NEWS

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus