Studiu despre reacţia audienţei la reclamele outdoor. Ce se întâmplă după ce publicul este expus la publicitatea OOH?
Unul dintre aspectele notabile ale studiului este că 44% dintre cei care au observat o reclamă OOH au folosit ulterior motoarele de căutare, precum Google, pentru a căuta informaţii suplimentare despre brandul promovat.
Studiul, scrie Phoenix News, a fost realizat de către Morning Consult şi OAAA.
Conform cercetării, 29% din cei care au reacţionat la reclamele OOH au căutat brandul respectiv pe platformele de socializare.
De asemenea, publicul a răspuns pozitiv la reclamele OOH prin vizite pe site-urile web ale brandurilor promovate, cu 29% dintre respondenţi care au făcut acest lucru.
Studiul atrage atenţia asupra detaliilor importante într-o campanie outdoor, pentru un impact mai mare:
- un hashtag pus în reclamă (pentru o căutare mai eficientă pe reţelele sociale)
- coduri QR
- adresa de web a brandului
Trimite un comentariu