Skip to main content

RECOMANDARE. Ai nevoie de "ceva dulce" pentru evenimentul tău? Fosta jurnalistă din proiectul Sweet O'Clock şi primele rezultate. A lucrat deja pentru branduri mari internaţionale şi pentru artişti cunoscuţi

 
RECOMANDARE. Ai nevoie de "ceva dulce" pentru evenimentul tău? Fosta jurnalistă din proiectul Sweet O'Clock şi primele rezultate. A lucrat deja pentru branduri mari internaţionale şi pentru artişti cunoscuţi

RECOMANDARE Paginademedia.ro. Aveţi nevoie de „ceva dulce" pentru evenimentul pe care îl organizaţi pentru companie? Doriţi un desert personalizat sau un „sweet corner"?

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă astăzi cum a evoluat proiectul Sweet O'Clock, pornit de fosta jurnalistă Raluca Moisă, despre care am scris încă de la lansare. O ziaristă care a lăsat 20 de ani de presă pentru a schimba complet macazul.

V-aţi întâlnit cu Raluca Moisă la începuturile acestui proiect, când Paginademedia.ro i-a spus povestea într-un interviu video (aveţi detalii mai jos). De atunci - vorbim de începutul proiectului - au trecut câteva luni pline. Dar nu uşoare, spune acum ea după prima perioadă de antreprenoriat.

Ce s-a întâmplat între timp?

Produsele Sweet O'Clock au ajuns la evenimente organizate de branduri internaţionale. Este de ajuns să enumerăm aici Disney România, Revolut, Genpact România sau Carslberg.

Jurnalista s-a ocupat de proiecte speciale „dulci“ şi pentru High-Tech Systems & Software (parteneri Microsoft), DKV Mobility şi pentru evenimentele cu temă medicală organizate de Ileana Badiu.

Alina Eremia, de la Global Records, a avut parte de o transpunere specială a single-ului „Gura ta“ în ...prăjiturele. O formă specială a fost creată de echipa Sweet O'Clock pentru lansare (vezi Galeria Foto).

Un proiect „de suflet“ pentru Raluca Moisă a fost lansarea albumului „Regele NU moare“, semnat de Florin Ghioca, cu actorii Victor Rebengiuc şi Mariana Mihuţ, la Teatrul Naţional Bucureşti.

Agenţiile de publicitate şi comunicare au apelat, de asemenea la ajutorul Sweet O'Clock pentru clienţii sau evenimentele lor: Wefflermark şi Exploratist sunt două dintre aceste companii.

Ce urmează? Sau, mai bine ce îşi propune Raluca Moisă pentru perioada următoare?

„În primul rând, trebuie să spun că noul drum pe care am pornit a fost o provocare mult mai mare decât am anticipat. Dar, când îţi urmezi visul, nimic nu este imposibil. Cu nopţi nedormite, cu griji, dar şi cu rezultate“, povesteşte acum jurnalista.

„Dacă visurile tale nu te sperie, înseamnă că nu sunt îndeajuns de măreţe“, continuă ea citând-o pe prima femeie preşedinte de pe continentul african, Ellen Johnson Sirleaf.

GALERIE FOTO. Sweet O'Clock, în imagini

Mai multe imagini, pe contul de Instagram: https://www.instagram.com/sweetoclock.ro/

Planuri pentru business?

Raluca Moisă: „În aceste prime luni, ne-am concentrat pe zona corporate şi de evenimente. Ceeea ce ne propunem de acum înainte, este să dezvoltăm şi mai mult - pentru că am avut deja câteva astfel de proiecte - şi partea de evenimente private sau de petreceri aniversare.

Este o piaţă potenţială ofertantă şi în această direcţie. Totodată, ne bucură fiecare comandă pentru clienţii noştri fideli, care revin constant“.

Citeşte şi: VIDEO. Povestea jurnalistei care a lăsat presa pentru ...prăjituri. Un podcast dulce, cu Raluca Moisă

VIDEO. Raluca Moisă, jurnalista care a lăsat presa pentru prăjituri

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus