Skip to main content

VIDEO. Adrian Nartea, vedetă într-o campanie pentru asigurări. Reclama, făcută de agenţia de comunicare Cheil | Centrade

 
Adriana Nartea, în noua campanie pentru NN
Adriana Nartea, în noua campanie pentru NN

VIDEO. Actorul Adrian Nartea, cunoscut pentru rolul din Vlad de pe Pro TV, este din nou vedetă în cea mai recentă campanie pentru asigurările NN Premium Care Abroad, noua asigurare pentru boli grave cu tratament în străinătate. 

Publicitate

Noua campanie poartă semnătura agenţiei de comunicare Cheil | Centrade, care a dezvoltat componenta de awareness online a campaniei, ce include conţinut video şi static, personalizat, pe canalele sociale ale brandului, ale ambasadorului Adrian Nartea, dar şi alte spaţii de media digitală.

Proiectul pentru asigurarea Premium Care Abroad îl are drept protagonist pe actorul Adrian Nartea, alături de familia sa şi prezintă un exerciţiu de imaginaţie prin care acesta descoperă procesul complet parcurs de un client NN, care a ales din timp să fie protejat cu noua asigurare NN, de la suspiciunea unei boli grave la tratamentul necesar în străinătate.

Galerie foto: Imagini din spot cu Adi Nartea şi familia sa.

Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade:

„Am reuşit  să conturăm alături de echipa Saga Film şi regizorul Bogdan Albu o poveste plină de emoţie, magistral interpretată de Adrian Nartea, care şi-a imaginat un moment de cumpănă în care totul se termină cu bine.

Pentru că atunci când alegi din timp să fii protejat, ştii că ai pe cine conta. Editul alert subliniază procesul fluid acoperit de produs, de la prima suspiciune la momentul în care te poţi întoarce la cei dragi, pentru a te bucura din nou de ceea ce contează.”

VIDEO. Spotul cu Adrian Nartea şi familia sa

Cristina Mâcă, Head of Brand & Communication NN România:

„În viaţă i se poate întâmpla oricui să dea de greu pe neaşteptate şi nimeni nu este vreodată pregătit pentru o boală gravă. Asigurarea NN Premium Care Abroad a fost concepută cu gândul la oamenii care trec prin astfel de momente dificile şi care au nevoie rapid de tot sprijinul pentru a se trata, fără să se gândească la bani.

Astfel, oferim beneficii relevante care se disting în piaţă, iar campania integrată de comunicare evidenţiază tocmai diferenţa pe care fiecare dintre aceste beneficii o poate face în lupta împotriva unei boli grave.”

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus