Skip to main content

Andreea Esca susţine campania Stand Up L'Oreal Paris împotriva hărţuirii stradale

 
Sursa foto: Instagram, Andreea Esca
Sursa foto: Instagram, Andreea Esca

Andreea Esca se alătură unei campanii împotriva hărţuirii stradale. L'Oreal Paris susţine lupta împotriva hărţuirii stradale prin programul Stand Up. 

Publicitate

L'Oreal Paris lansează În România programul Stand Up împotriva hărţuirii stradale, o iniţiativă cu o implicare socială, dar şi pentru a creşte gradul de conştientizare şi educare privind hărţuirea în spaţiile publice. La nivel internaţional, programul a fost iniţiat în martie 2020. 

Ce spune Andreea Esca despre hărţuirea stradală?

"Există o mare diferenţă între a te plimba pe stradă şi a primi un compliment, adresat politicos, şi a fi fluierată sau abordată vulgar de către un necunoscut.

Fie că eşti victimă, fie că eşti martor al unei asemenea scene, de multe ori nu ştii cum să reacţionezi.

De frică, de jenă, de părerea celor din jur. Susţin aşadar campania Stand Up, a L'Oreal Paris.", a scris Andreea Esca pe contul său de Instagram

Smaranda Teleabă, Business Unit Manager Make-up L'Oreal:

"Hărţuirea stradală este atât de înrădăcinată în mentalul nostru colectiv, din păcate, încât am ajuns să o considerăm parte din normalitate, ba chiar o formă de flatare.

În momentul în care sentimentul de siguranţă ne este luat prin gesturi, acţiuni, comentarii şi alte manifestări ale hărţuirii stradale, ne este răpit, de fapt, dreptul de a merge fără teamă pe stradă.

Este exact opusul sentimentului pe care noi, la L’Oréal Paris, vrem să îl oferim femeilor prin intermediul produselor noastre, şi anume să se simtă aşa cum sunt în realitate, puternice şi încrezătoare."

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Robb Robb
    Am lucrat in L'Oreal si pot sa va spun ca pentru foarte putini angajati conta aceasta campanie. A fost ceva impus de la international pe care cei din Romania trebuie sa-l respecte cu sfintenie!
  • Florin Muresan Florin Muresan
    E lovitură. S-au speriat toți hărțuitorii. Au plecat spășiți acasă. În frunte cu ex-colegul ei mare pseudoexpert în tehnologie Gică Babanu Buhnici. A rezolvat Esca hărțuirea stradală. Poate ne explică cum e și cu gentuțele de bani de la Udrea&CO. Să rezolve și acea chestiune.
  • Andrei Andrei
    Ce stupizenie inutilă. Ca bărbat, sunt total împotriva oricărei forme de hărțuire, cu atât mai mult a femeilor, DAR aceste mizerii de CSR sunt atât de murdare, abjecte, inutile. În Romania au fost extrem de puține campanii de CSR care s-au transformat în rezultate concrete. Aș aminti aici campania Observatorului Antenei cu donarea de sânge de acum mulți ani. Dar dacă vorbim de zona asta de beauty, influenkereală...e doar o mizerie. În primul rând, cum măsori real impactul campaniei? În câți oameni au văzut-o pe prompterista asta cu un D pe mână...pe bani mulți? Care este concluzia unei astfel de campanii? Mă refer la cele sociale, nu financiare. " a scris Andreea Esca pe Instagram"...da, sigur. Dacă bătrânii ar avea Instagram cred că Taraf ar bate lejer Pro pe intervalul în care "credibila" Esca apare la tv. O tanti care nu-și acceptă vârsta și meseria, care se crede o zână de 18 ani pe un norișor roz. 0 decență, 0 credibilitate, doar să curgă banii din tot felul de campanii -așa zise campanii- care incearca să facă apel la emoție și sfarsesc prin a plati niste sinistre sa citeasca de pe cartoane un text care, indiferent de campanie si subiectul ei, parca suna la fel. Un limbaj de lemn, parca textul e scris de vreun purtator de cuvant de la Politia Vaslui.
  • Intrebatorul Intrebatorul
    Ce inseamna acest D din palma? De la ce vine?
  • Șerban Șerban
    Când ați văzut-o ultima oară pe cititoarea de prompter să meargă pe stradă?
    E ca și cum ați angaja un anti-vaccinist într-un centru de vaccinare.
  • mihai mihai
    Campanii care doar papa banii fara sa produca ceva.Pac campania pac comisionul

Trimite un comentariu

sus