Skip to main content

VIDEO. Phoenix Media la 21 de ani, mesaje speciale pe ecrane. Proiectul cu Paginademedia, pe panourile video din Bucureşti şi din ţară

 
VIDEO. Phoenix Media la 21 de ani, mesaje speciale pe ecrane. Proiectul cu Paginademedia, pe panourile video din Bucureşti şi din ţară

VIDEO. Altfel de mesaje pe panourile Phoenix Media, cu ocazia aniversării cu numărul 21. Pe ecranele video ale companiei au apărut date despre istoria companiei, dar şi despre proiectele pe care le derulează, inclusi secţiunea DOOH - Digital Outdoor News realizată în colaborare cu Paginademedia.ro.

Publicitate

"Acesta este panoul cu numărul #85 din reţea", a apărut pe un ecran. "Începând cu ora 9.00, informaţiile de pe acest scran au fost văzute de 1604 oameni", altul. Sau: "Din 2013, am afişar peste 330.281 de avertizări ISU în timp real".

Mesajele au fost difuzate pe 30 octombrie, când s-au aniversat 21 de ani de activitate.

VIDEO. Unul dintre mesajele de pe ecranele Phoenix

"O retrospectivă digitală"

Acesta a fost unul dintre conceptele aniversării şi ale sputorilor care au rulat pe ecrane pe 30 octombrie. Pe lângă istorie, ecranele au oferit informaţii în timp real despre reţeaua Phoenix Media: numărul de ecrane, locaţiile strategice, numărul de persoane care interacţionează zilnic cu acestea.

Dio Boacă:

„Sărbătorim în stilul nostru disruptiv şi de impact. Am abordat OOH-ul de la început într-un mod inovator, neconvenţional şi provocator, pentru că doar aşa am putut dezvolta ceva durabil. De 21 de ani avem focus pe tehnologie şi accesibilitate şi acum este momentul că şi publicul advertiserilor să afle lucruri despre noi."

Phoenix Media, în parteneriat cu Paginademedia.ro, vine cu informaţii despre industria de outdoor într-o secţiune specială dedicată acestei industrii. Găsiţi articolele, în secţiunea DOOH - Digital Outdoor News.

Citeşte şi: VIDEO. Dio Boacă: Afişele de poliplan ajung pe câmp, pe coteţele de găini, pe căpiţe. E ieftin acum, dar ne va costa în viitor. Cum poate fi outdoorul sustenabil şi de ce panourile digitale sunt mai prietenoase cu mediul?

"Ce am făcut în 21 de ani de outdoor prin reţeaua Phoenix Media: am folosit outdoor-ul pentru campanii de interes public, educare şi conştientizare, am sprijinit comunităţile prin informări despre evenimente, festivaluri, campanii, am transmis informaţii în timp real despre trafic, transport public, informaţii de interes general preluate de la ISU, am estetizat spaţiul public prin panouri moderne, dinamice, am promovat sustenabilitatea şi inovaţia, arta şi cultura, am contribuit la îmbunătăţirea siguranţei publice, am creat o conexiune culturală, mai spune Dio Boacă.

Detalii, pe site-ul Phoenix Media.

GALERIE FOTO. Aniversarea Phoenix Media în imagini:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus