O seară cu de toate pe TV: comedie, acţiune, show şi serial turcesc. La ce au ales românii să se uite şi care sunt cifrele de audienţă?
Las Fierbinţi rămâne lider de necontestat în audienţe. Serialul românesc de comedie de pe Pro TV a strâns în faţa televizoarelor cei mai mulţi privitori: aproape 1,7 milioane de români.
De altfel, postul Pro TV a fost lider de audienţă şi cu filmul de acţiune de după: Eliminatorii (2016).
Câţi telespectatori a avut nea Mărin cu emisiunea lui de la Antena 1 şi câţi fani au urmărit serialul turcesc de la Kanal D?
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de luni, 22 august:
Las Fierbinţi (Pro TV, 20.30-21.30)
Aventurile lui Celentano şi ale consătenilor săi din Fierbinţi i-au ţinut pe români în faţa televizoarelor, în număr chiar mai mare comparativ cu celelalte audienţe de vară ale serialului.
Aproximativ 1,7 milioane de telespectatori s-au uitat la Las Fierbinţi, Pro TV fiind lider pe linie pe toate targeturile de audienţă.
Astfel, puţin peste 700.000 de privitori au fost de la oraşe, din care mai bine de jumătate au fost tineri cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani (355.000).
Prin comparaţie, pe intervalul serialului Kanal D a fost pe locul doi, în linie, cu producţia turcească Aripi frânte. Însă distanţa între cele două posturi a fost destul de mare. Kanal D a avut cu 700.000 mai puţini privitori din întreaga ţară, iar la oraşe a avut cu 200.000 mai puţini faţă de Pro TV. De asemenea, pe publicul comercial postul turcesc a avut cifre la jumate faţă de lider.
Iar Antena 1, care a dat Poftiţi pe la noi, redifuzări ale sezonului trecut, s-a situat pe locul trei, în linie, în topul audienţelor, cu cifre de trei-patru ori mai mici faţă de Pro TV.
Eliminatorii (Pro TV, 21.30 - 23.30)
Pro TV a rămas lider de audienţă şi după ce s-a terminat comedia din Fierbinţi. Filmul de acţiune Eliminatorii, cu Scott Adkins în rol principal, a strâns în faţa televizoarelor peste 1,3 milioane de români.
Staţia a fost lider şi la oraşe, cu peste 550.000 de privitori din mediul urban, din care 310.000 erau tineri (publicul comercial, segmentul de vârstă 21-54 ani).
Însă în partea a doua a serii Kanal D a mai pierdut din public, trecând pe locul trei în top, după Antena 1.
Poftiţi pe la noi (Antena 1, 20.30 - 23.30)
Nea Mărin a ocupat locurile doi-trei în clasamentul audienţelor.
În jur de 620.000 de români au ales să se uite la emisiunea lui de pe Antena 1, în timp ce Pro TV a avut un public mai mult decât dublu (1,4 milioane privitori), iar Kanal D - cu 110.000 mai mulţi telespectatori.
Şi la oraşe Antena 1 a ocupat poziţia a treia în clasament, având 318.000 privitori pe acest segment. Prin comparaţie, Pro TV a avut cifre duble (602.000), iar Kanal D, cu cel puţin 25.000 mai mulţi (354.000, mai exact).
Abia pe publicul comercial Antena 1 a depăşit postul turcesc, adjudecându-şi poziţia secundă cu 163.000 de privitori. Nea Mărin a avut aproape 50.000 mai mulţi tineri orăşeni faţă de serialul turcesc, dar totuşi cifre la jumate faţă de Pro TV.
Aripi frânte (Kanal D, 20.00 - 22.30)
Kanal D continuă să aibă „aripile frânte“, noul serial nereuşind să câştige poziţia de lider de audienţă.
Totuşi, producţia turcească a fost urmărită luni seară de aproape un milion de români.
Aşadar, Kanal D a ocupat locul doi, în linie şi a avut la nivel naţional cifre aproape duble faţă de Antena 1, dar în minus cu jumătate de milion de privitori faţă de Pro TV.
Postul turcesc şi-a menţinut poziţia secundă şi la oraşe, unde a strâns aproape jumătate de milion de telespectatori, din care 150.000 erau tineri.
Pe intervalul serialului turcesc, Pro TV a avut cu aproape 200.000 de privitori mai mulţi de la oraşe, clasându-se pe locul întâi. Iar Antena 1 a avut aproape 200.000 de privitori orăşeni mai puţini.
Pe publicul comercial, Kanal D a fost tot pe doi, cu cifre la jumate faţă de lider (Pro TV), dar la mică distanţă de Antena 1 (care a avut cu 10.000 de privitori în minus).
Audienţa posturilor TV luni, 22 august, pe intervalul 20:30-23.30, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.444.000 | 8.1 | 24.1 |
2 | Kanal D | 730.000 | 4.1 | 12.2 |
3 | Antena 1 | 620.000 | 3.5 | 10.3 |
4 | Romania TV | 429.000 | 2.4 | 7.2 |
5 | Antena 3 | 272.000 | 1.5 | 4.5 |
6 | DigiSport 1 | 247.000 | 1.4 | 4.1 |
7 | Happy Channel | 175.000 | 1.0 | 2.9 |
8 | Antena Stars | 151.000 | 0.9 | 2.5 |
9 | Prima TV | 106.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Realitatea Plus | 100.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 22 august, pe intervalul 20:30-23.30, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 602.000 | 6.3 | 19.5 |
2 | Kanal D | 354.000 | 3.7 | 11.5 |
3 | Antena 1 | 318.000 | 3.3 | 10.3 |
4 | Romania TV | 248.000 | 2.6 | 8.0 |
5 | Antena 3 | 163.000 | 1.7 | 5.3 |
6 | DigiSport 1 | 150.000 | 1.6 | 4.9 |
7 | Happy Channel | 89.000 | 0.9 | 2.9 |
8 | Digi 24 | 63.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | TVR 1 | 60.000 | 0.6 | 2.0 |
10 | Antena Stars | 52.000 | 0.5 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 22 august, pe intervalul 20:30-23.30, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 322.000 | 6.8 | 26.0 |
2 | Antena 1 | 163.000 | 3.4 | 13.2 |
3 | Kanal D | 115.000 | 2.4 | 9.3 |
4 | DigiSport 1 | 63.000 | 1.3 | 5.1 |
5 | Romania TV | 48.000 | 1.0 | 3.9 |
6 | Antena 3 | 44.000 | 0.9 | 3.6 |
7 | Digi 24 | 32.000 | 0.7 | 2.5 |
8 | Film Cafe | 25.000 | 0.5 | 2.1 |
9 | Antena Stars | 23.000 | 0.5 | 1.9 |
10 | National TV | 23.000 | 0.5 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.