Bilanţ de final de sezon. Sute de planuri de afaceri au trecut prin mâinile "Leilor" de la Pro TV, însă nu toate au primit finanţare. Câţi bani au fost investiţi?
Cel de-al treilea sezon al emisiunii Imperiul Leilor s-a încheiat miercuri seara, 25 mai.
Ultima ediţie a fost urmărită de puţin peste 800.000 e români, Pro TV situându-se pe locul doi în clasamentul audienţelor în ţară şi la oraşe, dar pe primul loc pe publicul comercial.
Citeşte AICI cifrele detaliate cu audienţele ultimei ediţii Imperiul Leilor din acest sezon
Totuşi, la final de sezon, se trage linie şi se pune o întrebare. Câţi bani s-au investit în planurile de afaceri prezentate în emisiune?
Răspunsul este simplu: suma depăşeşte 8,5 milioane de euro, potrivit protv.ro. Investitorii sau „leii“ care au fost convinşi de potenţialul ideilor de afaceri sunt Dan Şucu (Mobexpert), Cristina Bâtlan (Musette), Dr. Wargha Enayati (fondatorul Reţelei Private Regina Maria), Sebastian Dobrincu (cel mai tânăr milionar, Storyheap) şi Dragoş Petrescu (City Grill).
În sezonul doi, investitorii erau Dan Şucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu şi Dragoş Petrescu.
Exact ca Antenuta Zero. Numai angajatii cred in emisiuni.