România s-a ales cu un premiu la MIXX Awards Europe 2021 pentru campania celor de la CatMobile.ro, în care au fost implicaţi Oreste Teodorescu şi Ionuţ Rusu.
Concret, campania „Nu ştim! Noi doar punem întrebări” pentru CatMobile.ro realizată de agenţia Sector 7 i-a adus un trofeu Bronze României, la categoria Integrated Advertising, în cadrul IAB MIXX Awards Europe 2021, competiţie care premiază cele mai bune campanii în mediul digital.
România a înscris campanii de la următoarele agenţii: Sector7, Data Revolt, L2Agency, Saatchi&Saatchi+The Geeks şi V8 Interactive. Cele cinci agenţii au avut 8 nominalizări pentru 7 categorii.
VIDEO. Spotul Catmobile.ro cu Oreste şi Ionuţ Rusu
În cadrul ediţiei MIXX Awards Europe 2021 s-au acordat 8 trofee Gold. Iată cum arată campaniile premiate „de afară”:
1. Campaign Effectiveness: Furiously Fast Premier League with CANAL+, Agentie: Havas Media Warsaw & Havas Warsaw (creative agency)
2. Digital OOH Advertising: Dogvertising, Agentie: MediaCom; Client: Pedigree Dentastix
3. Effective use of Data: Water Index by Finish; Agentie: Havas Media Turkey, Client: Reckitt Benckiser / Finish
4. Games & E-Sports: L'Enfant Bleu – The Fortnite Undercover Avatar; Agentie: Havas Sports & Entertainment Paris; Client: L'Enfant Bleu
5. Integrated Advertising: Cif – Beautiful When Clean; Agentie: u-Studio powered by Oliver, Client: Unilever / Cif
6. Non-profit/Corporate Social Responsibility: L'Enfant Bleu – The Fortnite Undercover Avatar; Agentie: Havas Sports & Entertainment Paris; Client: L'Enfant Bleu
7. Search Advertising: search against violence, Agentie: proof.. Client: Avon Bulgaria
8. Social Media: fruits of diplomacy, Agentie: proof., Client: kasaba
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Trimite un comentariu