Reţeaua de sănătate Regina Maria lansează campania #EştiMaiPuternicăDecâtCrezi, campanie a cărei scop este de "a recunoaşte puterea tuturor mamelor care dau naştere". Este o campanie care se desfăşoară în mai multe etape, dar aceasta este online.
Campania #EştiMaiPuternicăDecâtCrezi, porneşte de la poveştile a 10 mame care au trecut prin situaţii foarte grele. Mame cu sarcini dificile, mame care au născut copii prematuri sau mame de înger.
Daniela Russu-Ioniţă, Senior Brand Manager Maternităţi Regina Maria:
“Se spune că în ziua în care dăm naştere unui copil, ne naştem şi noi ca mame. Dar realitatea este că devenim mame mult mai devreme, încă din clipa în care în inimă încolţeşte dorinţa de a avea un copil...
În alte cazuri, să obţii o sarcină şi să reuşeşti să o duci la bun sfârşit poate fi o cursă contra cronometru, cu emoţii nebănuite şi piedici neprevăzute, la finalul căreia mama ajunge să fie greu încercată.
Există o forţă extraodinară în fiecare mamă, o forţă de care parcă şi Universul este uneori surprins şi pe care o cunoaştem în momentul în care femeile devin mame. O mamă este de neoprit. Pentru că puterea unei mame este infinită.”
Regina Maria porneşte acest demers de sprjin şi recunoaştere pentru mame şi le încurajează să ceară ajutor fără să se judece. Le încurajează să fie suport pentru cele care trec prin situaţii dificile, pentru că toate mamele din lume au în spate o poveste mai mult sau mai puţin fericită, dar care arată câtă putere stă în fiecare.
Dr. Hadi Rahimian, Director Medical Spitalul Băneasa:
“Când vorbim de performanţă medicală şi pacienţi salvaţi, în ciuda diagnosticului nefast, ne referim la toată pregătirea noastră medicală, la echipă, toate susţinute de tehnologie, dotările pentru confort şi multă empatie.
Însă medicina extraordinară înseamnă tot ce facem împreună, la care se adaugă nesfârşita putere a pacientelor noastre. Orice copil are câte şanse îi dăm. Dacă şansele unei sarcini cu probleme sunt 1% şi mama lui vrea să lupte, noi facem tot ce este omeneşte şi medical posibil să îi salvăm copilul.
De multe ori, acel 1% s-a transformat în 100%, pentru că mama a crezut că merită să lupte şi a avut curaj să treacă prin intervenţii intrauterine sau tratamente speciale pentru a-şi salva copilul.”,
Agenţiile care s-au ocupat de proiect:
CAP – creaţie
McCann PR- Comunicare
Bad Habits Agency-Social Media
Media Tique – agenţia de media
Mădălin Dragnea All Mad Studio –Digital &Video Animation
Dragoş Lupascu –Visual Experience Designer
Oltin Dogaru –Visual portraits
Diana Iacomir –Video producer
Daniela Russu Ioniţă –Senior Product & Brand Manager FIV Maternitate Stem, Regina Maria
Raluca Stincescu –Social Media
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
Asa este.