Exclusiv Paginademedia. Guvernul nu a plătit nici pentru conceptul creativ, nici pentru partea de producţie, a spus premierul Florin Cîţu, când a lansat campania pro-vaccinare. Totul a fost Pro-bono, dar care a fost agenţia care s-a ocupat de această campanie?
Şeful agenţiei de publicitate a fost, de altfel, prezent, la conferinţa de presă la care premierul a anunţat campania şi a mulţumit Unicef - care a susţinut producţia şi Google - care a sprijinit distribuirea online.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, agenţia de publicitate care a venit cu conceptul creativ şi a realizat campania este Propaganda, companie fondată de Adrian Ţuluca (prezent la lansarea campaniei).
Informaţia a fost confirmată în exclusivitate pentru Paginademedia.ro de către UNICEF. Organizaţia a produs şapte spoturi video cu una din casele de producţie din rosterul de companii al UNICEF (n. red. companii cu care lucrează de obicei organizaţia. Sunt companii selectate anterior de organizaţie pe baza unor termeni de referinţă).
Guvernul a făcut şi un spot cu Florin Cîţu, doar pentru contul de Facebook al premierului, dar acest spot nu face parte din cele susţinute ca producţie de UNICEF.
Agenţia de publicitate Propaganda a fost fondată în 2002 de Adrian Ţuluca. Înainte de Propaganda, a lucrat peste cinci ani la McCann Erickson (Account Director, Group Account Director şi New Business DIrector). A intrat în publicitate în 1997, la Tempo Advertising.
Până la ora redactării ştirii, Adrian Ţuluca nu a putut fi contactat.
VIDEO 1
VIDEO 2
VIDEO 3
VIDEO 4
VIDEO Special. Spotul în care apare Florin Cîţu, făcut doar pentru contul de Facebook al Premierului.
De menţionat că spotul cu premierul nu a fost produs cu susţinerea Unicef.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Dacă am dreptate, ar fi "curat-murdar" ca domnu' Cîțu să preia o idee de-a lui Voiculescu, preluată de la o amărâtă de studentă! (Măcar o citare trebuia să fie, că parcă văd iar "plagiate"! ;) )