Divizia Coca-Cola din România a anunţat numirea unui nou Trade Marketing Director. Bianca Presada a intrat astfel în echipa de Senior Management a companiei.
Bianca Presada lucrează de şapte ani în cadrul companiei Coca-Cola HBC România. În luna martie ea a fost promovată pe poziţia de Trade Marketing Director.
De la intern la director. Bianca Presada s-a angajat în 2015, în rolul de intern în departamentul de marketing. De-a lungul anilor a activat în diferite funcţii, fiind promovată, în cele din urmă ca director.
Bianca Presada, despre noul ei rol în companie:
„Am acceptat cu mult entuziasm această nouă provocare profesională şi sunt convinsă că împreună cu echipa departamentului de trade marketing vom continua să dezvoltăm proiecte de succes, adaptate contextului şi standardelor pieţei locale.
Coca-Cola HBC România este compania unde, pe parcursul ultimilor 7 ani, am avut şansa să mă dezvolt constant şi mă bucur că pot susţine, cu şi mai multă energie şi pasiune, strategia de dezvoltare a brandurilor noastre, precum şi inovaţia, alături de partenerii din retail.”
Împreună cu echipa sa, Bianca Presada a coordonat mai multe proiecte printre care şi lansarea brandului Fuzetea pe piaţa românească, se arată într-un comunicat.
Totodată, a fost implicată într-o serie de campanii precum Coke Meals & Screentime, Fanta Snacking, Schweppes Mixability.
Jovan Radosavljevic, General Manager, Coca-Cola HBC România:
„Bianca este o persoană agilă, cu un rol cheie în echipa noastră. Vine mereu cu o perspectivă nouă şi reuşeşte să inspire. În ultimii ani, a dat dovadă de o foarte bună înţelegere a businessului şi a pieţei, construind proiecte complexe. Aduce întotdeauna o perspectivă inovativă, este energică şi optimistă.
Bianca lucrează foarte bine în echipă şi este un coach dedicat, preocupată de potenţialul echipei sale. Sunt convins că vom continua să dezvoltăm proiecte excepţionale împreună”.
Bianca Presada este absolventă a Universităţii Transilvania din Braşov şi a unui masterat în Managementul Proiectelor la SNSPA Bucureşti.
Coca-Cola HBC, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, a avut în 2019 vânzări de peste 2,2 miliarde de unităţi, conform informaţiilor oficiale.
Compania are operaţiuni în 29 de ţări, deservind 715 milioane de oameni.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Trimite un comentariu