Concertul caritabil We Are One, de pe Arena Naţională, a strâns pentru refugiaţii din Ucraina o sumă de 4,5 milioane de lei, adică 900.000 de euro. Parte din aceşti bani a fost publicitatea difuzată de Pro TV în timpul transmisiunii, care a fost donată integral pentru refugiaţii din Ucraina.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, cât a fost publicitatea pe Pro TV pe timpul concertului, dar şi care au fost clienţii care au acceptat să plătească un preţ triplu pentru reclamă, pentru a veni în sprijinul refugiaţilor.
Cât s-a strâns în total?
Donaţiile pentru regugiaţii din Ucraina s-au strâns din mai multe surse:
- Bilete vândute - 35.000 de bilete
- SMS-uri
- Transferuri bancare
- Încasările din publicitate ale Pro TV pe durata transmisiunii de la Arena Naţională (20.00-24.00)
În total, suma strânsă din toate aceste direcţii s-a ridicat la 4,5 milioane de lei, adică în jur de 900.000 de euro, potrivit ŞtirileProTV.ro.
Cât a donat Pro TV din publicitate?
Pro TV a donat toate încasările de publicitate din intervalul concertului. Cât adică?
Paginademedia.ro a estimat publicitatea difuzată în cele patru ore. Conform calculelor Paginademedia.ro, suma totală din reclamele date pe Pro TV se ridică la aproximativ 250.000-280.000 de euro.
Calculele Paginademedia.ro au luat în calcul audienţa reclamelor programate în intervalul 20.00-24.00.
Citeşte şi: Cati romani au vazut We are one, cel mai mare concert umanitar de pe Arena Naţională
Clienţi care au plătit "taxă de solidaritate". Preţ triplu
Pentru a contribui la donaţii, potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, cea mai mare parte a clienţilor de publicitate au acceptat o "taxă de solidaritate", adică un preţ de aproape trei ori mai mare pentru publicitate faţă de costul normal.
Clienţii care au acceptat să doneze astfel mai mult au fost "prinşi" într-un carton în fiecare pauză publicitară. Un exemplu:
Lista completă a clienţilor care a acceptat preţul mai mare pentru a contribui la ajutorarea refugiaţilor este mai lungă:
- Zewa
- McDonald's
- Fiterman Pharma
- Glovo
- Stella Artois
- Elmiplant
- Naturpharma
- Lindt
- Chio
- Covalact
- Biofarm
- Nivea
- Altex
- Mathaus
- Reckitt
- Bergenbier
- Beck's
- Staropramen
- Brico Depot
- OLX
- Caroli
- Casa Pariurilor
- Dedeman
- Delaco
- DeLonghi
- Kenwood
- Farmacia Dona
- Dr. Oetker
- Flanco
- HelpNet
- Hervis
- Rom
- Laropharm
- Tymbark
- La Festa
- Metro
- La doi paşi
- Philips
- Doppel herz
- Regina Maria
- Samsung
- Selgros
- Superbet
- Telekom
- Terapia
- Unibet
- Visa
- Worwag
- Lacalut
Concertul cartitabil We Are One a fost organizat de Saga Festival, Pro TV, Kiss FM şi Primăria Municipiului Bucureşti. A fost prezentat de Andi Moisescu şi Andreea Esca.
Au cântat la concert, printre alţii, Armin van Buuren, Tom Odell, Jamala, INNA, Grasu XXL, Voltaj, Spike, Feli, Guess Who, Vama, Irina Rimes, Carla’s Dreams, Andra, Horia Brenciu, Delia şi Antonia.
Comentarii
Felicitări și tuturor celor care au acceptat să plătească un preț mai mare pentru o cauza bună!
Se întoarce azi din America.
Dacă ar fi fost, cu siguranță ar fi participat.
Este unul dintre cei mai apreciați artiști romani, despre ce *** vorbești??
Dispar REPEDE banii din încasări!!! Amenzile ăstea se plătesc din PROFITUL televiziunii, cât o fi și ăla (în condițiile prezentate mai sus)...
Ceea ce propui tu, e la limita de a fi ABUZ DIN PARTEA STATULUI!!!!
GĂNDEȘTE-TE ȘI LA ASTA!!! O televiziune, în primul rând, E O ÎNTREPRINDERE care, dacă e "pe minus" câtuși de puțin, poate fi rău pentru ea!!!
Și așa 95% dintre amenzile CNA sunt fie ABUZIVE, fie pe CRITERII POLITICE!!!
Așa rău (și ipocrit) cum e în prezent, e INFINIT MAI BINE decât cum propui tu!!!
P.S.
Tu practic te raportezi DOAR la conducere, UITÂND practic de BAZA televiziunii, respectiv de restul angajaților sau de cele menționate MAI SUS!!!