Skip to main content

FOTO. Facebook şi-a lansat „propriul Clubhouse” în America. Cum funcţionează

 
Foto: hepta
Foto: hepta

FOTO. Facebook îi face concurenţă lui Clubhouse, aplicaţia audio devenită populară în ultimul an şi jumătate.

Publicitate

Compania condusă de Mark Zuckerberg a lansat propria aplicaţie, una asemănătoare cu Clubhouse în care sunt „camere audio” şi diferite podcasturi, scrie Variety.

Noua funcţie audio a fost lansată de Facebook pe 21 iunie şi este disponbilă utilizatorilor din America.

De asemenea, Facebook a implementat şi „Live Audio Rooms”, o copie a funcţiei „Audio-Chat Live” disponibilă pe Clubhouse.

Acest „Live Audio Rooms” va fi disponibil doar pentru personalităţile publice din America şi poate fi folosit de utilizatorii iOS.

Primele podcasturi care se pot asculta în noua funcţie lansată de Facebook sunt: „The Jode Budden Podcast”, „Carek Reckless”, „Lady Gang” şi „Side Hustle Pro”.

CITEŞTE ŞI: INTERVIU. De ce lansează Facebook aplicaţii audio? Contraatac la Clubhouse? Costin Cocioabă: Facebook "călăreşte" orice trend de pe piaţă

Cum funcţionează „camerele” audio de pe Facebook

Cele mai importante aspecte ale funcţiei audio de pe Facebook:

- Le permite utilizatorilor să asculte podcasturi şi să „navigheze” pe Facebook în acelaşi timp.

- Funcţia „live audio rooms” permite până la 50 de vorbitori şi un număr nelimitat de ascultători. În plus, aceste „camere” pot fi găzduite doar de personalităţi publice.

- În cadrul „live audio rooms”, utilizatorii pot să activeze subtitrări live şi să intervină în discuţii.

- Creatorii de conţinut pot primi şi bani de pe urma acestor discuţii live. Utilizatorii impresionaţi de subiectul discuţiei pot oferi o „stea”, care este sinonimă cu o monedă virtuală. În urma acestui gest, utilizatorii vor veni „în primul rând”.

Ce înseamnă că utilizatorii stau „în primul rând”? Cei care au oferit bani vor fi acceptaţi într-o secţiune specială şi sunt evidenţiaţi faţă de restul participanţilor. Utilizatorii pot cumpăra „stele” prin anumite pachete speciale care pornesc de la preţul de 2 dolari.

- „Camerele” audio pot fi realizate şi în cadrul grupurilor de pe Facebook, însă trebuie să primească acceptul administratorilor.

- Gazdele „camerelor” pot selecta o organizaţie non-profit sau o strângere de fonduri pe care să o susţină în timpul live-urilor, iar ascultătorii pot dona direct.

 

FOTO. Cum arată noua funcţie „Live Audio Rooms” de pe Facebook

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus