Film Café, televiziune ce aparţine de grupul AMC, va avea un nou „look”, începând cu 10 mai. „Imaginea proaspătă îşi păstrează principalele caracteristici, dar cu un aspect mai curat, mai modern şi mai dinamic”, anunţă reprezentanţii televiziunii.
Ce schimbări vor apărea la nivel de design?
Logo-ul nu se va schimba şi va rămâne aşa cum este în prezent, pentru o identificare uşoară. Elementele vizuale caracteristice canalului vor continua să prezinte clădiri metropolitane 3D, dar într-un mod mai abstract, mai grafic - zi şi noapte, în funcţie de momentul zilei, anunţă Film Cafe.
Coloana sonoră care însoţeşte spoturile televizate se schimbă, de asemenea, uşor; motivele muzicale rămân recognoscibile, dar sunt completate de zgomotul oraşului.
Culorile Film Café au fost, de asemenea, actualizate: portocaliu şi violet au fost adăugate la actualul albastru turcoaz.
De ce această schimbare?
Scopul AMC Networks este de a simboliza atmosfera metropolitană şi conţinutul premium şi sofisticat al "metropolei cinematografiei".
În materie de conţinut, pentru luna mai, Film Cafe va avea titluri precum „Bibliotecarul: Comoara din spatele cărţilor, Întoarcerea la Minele Regelui Solomon, Dracula şi Pocalul blestemat”, saga fantastică romantică cu tematică vampiriană Amurg, cu cele 5 filme: Amurg, Lună Nouă, Eclipsa, Zori de zi – părţile 1 şi 2; sau Piedone, aventuri cu pumni şi picioare în Africa, Egipt şi Hongkong.
Comentarii
Am văzut ce urmează pe burtieră. Grafică de amatori.
Poate urmează ca Digi 24 să introducă teleshopping, ca să facă reclamă la greu cu AloShop și MediaShop.